Stopień II

Marketing i Social Media
studia II stopnia

studia 3-semestralne (1,5 roku) - cena od 560 zł
studia stacjonarne (dzienne), studia niestacjonarne (zaoczne), studia on-line

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my" - Henry Ford.

Ten sławny cytat jest podstawą do wybrania specjalności Marketing i Social Media. Aby odnieść sukces na rynku i być bezkonkurencyjnym, każdy powinien poznać zagadnienia specyfiki nowych mediów i umiejętność ich wykorzystania w komunikacji społecznej. W dzisiejszych czasach żadna firma nie wyróżni się z tłumu ani nie będzie się rozwijać, jeżeli nie pozna tajników marketingu, które są nierozłączną częścią prowadzenia firmy.

Specjalność pozwoli nabyć studentom Gdyni praktyczne umiejętności z zakresu przeprowadzania badań marketingowych, ich analizowania i raportowania, zastosowania narzędzi związanych z marketingiem i PR, planowania i przygotowania kampanii reklamowych, wykorzystania psychologii marketingu i reklamy w planowaniu działalności gospodarczej oraz w obszarze nowych mediów.

Nabyte umiejętnością pozwolą absolwentowi znaleźć zatrudnienie w takich obszarach działalności jak: agencje reklamowe, domy mediowe, agencje marketingowe, agencje Public Relations, portale internetowe, działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych, media (internet, telewizja, prasa, radio).

Perspektywy zatrudnienia:

  • agencje reklamowe,
  • agencje marketingowe,
  • agencje Public Relations,
  • portale internetowe,
  • działy marketingu,
  • działy promocji i PR w przedsiębiorstwach i instytucjach państwowych,
  • media (internet, telewizja, prasa, radio).

Przykładowe przedmioty

  • Psychologia marketingu i reklamy
  • Badania marketingowe
  • Nowe media
  • Public Relations
  • Relacje z mediami
  • Zachowania konsumentów

Nasi eksperci

Szczegółowe informacje

  • Pracodawcy Pomorza

    pomorska organizacja zrzeszająca pracodawców

  • Perfect Consulting

    szkolenia, coaching

  • Transcom

    globalny dostawca usług w dziedzinie outsourcingu

  • Federal-Mogul Bimet

    producent łożysk, m.in. dla Audi, Alfa Romeo

  • Infobrokering

    marketingowe rozwiązania dla biznesu

Pracodawcy Pomorza wspólnie z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu realizują działania pozwalające połączyć działalność naukową z biznesem, takie jak: organizacja konferencji, seminariów, praktyk studenckich.

dr Zbigniew Canowiecki

Prezydent Pracodawcy Pomorza

Absolwenci kierunku są przygotowani do pracy zarówno w firmach prywatnych, jak i sektorze państwowym.

  • działy HR
  • działy marketingu, PR
  • własna działalność
  • działy logistyki, zapatrzenia
  • instytucje rządowe i samorządowe
  • placówki edukacyjne
  • przedsiębiorstwa międzynarodowe
  • agencje reklamowe
  • agencje nieruchomości
  • wyższe stanowiska menedżerskie

Możesz wybrać jeden z dodatkowych języków obcych

  • angielski

    A1 lub B2

  • hiszpański

    A1

  • niemiecki

    A1

  • rosyjski

    A1

Najczęściej zadawane pytania

Magdalena Juchniewicz

Magdalena Juchniewicz

Menadżer Działu Sprzedaży

FAQ

  • 1. Czy po ukończeniu innego kierunku niż Zarządzanie, można rozpocząć studia II stopnia na kierunku Zarządzanie? Co z różnicami programowymi?

    Studia magisterskie na kierunku Zarządzanie można rozpocząć niezależnie od kierunku ukończonych studiów I stopnia. Kandydaci na studia II stopnia nie muszą uzupełniać różnic programowych.

  • 2. Czy po ukończeniu studiów prowadzonych w języku angielskim absolwent otrzymuje taki sam dyplom jak po ukończeniu studiów prowadzonych w języku polskim?

    W takim przypadku dyplom ukończeniu studiów wydany zostaje w języku angielskim, ponieważ cały tok studiów przebiega w języku angielskim. Studia anglojęzyczne w WSAiB są w tej samej cenie, co tradycyjne studia na kierunku Zarządzanie prowadzone w języku polskim. Więcej o studiach prowadzonych w języku angielskim (Management) TUTAJ

  • 3. Do kiedy można zapisać się studia?

    Dokumenty od kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia oraz Jednolite Studia Magisterskie w rekrutacji na semestr zimowy przyjmowane są przez Biuro Rekrutacji od 1.03.-30.09.2021 r. Na wszystkich kierunkach obowiązuje limit miejsc oraz kolejność zgłoszeń.

  • 4. Jaki wynik egzaminu maturalnego i jakie przedmioty maturalne są wymagane, by dostać się na studia I stopnia oraz jaki należy ukończyć kierunek studiów I stopnia, aby dostać się na studia II stopnia na kierunku Zarządzanie?

    O przyjęciu na studia I stopnia do WSAiB nie decyduje ilość punktów zdobytych na egzaminie maturalnym ani wybór zdawanych przedmiotów. By zostać przyjętym, wystarczy świadectwo zdania egzaminu maturalnego. O przyjęciu do WSAiB decyduje kolejność zgłoszeń. Od kandydatów wymaga się rejestracji on-line oraz złożenia kompletu dokumentów.

    W Polsce obowiązuje system boloński co oznacza, że absolwenci wszystkich kierunków I stopnia licencjackich i inżynierskich lub też jednolitych studiów magisterskich mogą zapisać się na dowolny kierunek studiów II stopnia bez realizowania różnic programowych. W przypadku studiów II stopnia również o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz dostarczenie kompletu dokumentów.

  • 5. Na jaki numer konta mogę wpłacić należność za wpisowe?

    Wpłaty prosimy uiszczać na konto:
    Bank Pocztowy S.A. O/Gdańsk
    71 1320 1120 2451 1344 2000 0001
    Opłata rekrutacyjna (wpisowe) nie podlega zwrotowi w razie rezygnacji ze studiów.

  • 6. W jaki sposób mogę dostarczyć dokumenty rekrutacyjne?

    Dokumenty po otrzymaniu od Działu Rekrutacji prosimy o uzupełnienie i przesłanie na adres Uczelni pocztą tradycyjną.