AI Digital Marketing

Opis kierunku

AI Digital marketing to dziś jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin, a jednocześnie obszar, który w coraz większym stopniu decyduje o widoczności i konkurencyjności firm, marek osobistych i produktów cyfrowych. Program studiów „Digital Marketing 2025” został zaprojektowany z myślą o osobach, które chcą zdobyć praktyczne kompetencje i swobodnie poruszać się w świecie nowoczesnej komunikacji online – niezależnie od branży, w której działają.

Studia łączą wiedzę z zakresu marketingu, technologii i biznesu. Uczestnicy poznają skuteczne strategie digital marketingowe, nauczą się planować i prowadzić kampanie w mediach społecznościowych, tworzyć treści z wykorzystaniem narzędzi AI, optymalizować działania pod kątem SEO i analizować efektywność prowadzonych działań. Program obejmuje również naukę tworzenia stron internetowych i landing pages w środowisku no-code oraz praktyczne wykorzystanie asystentów i agentów AI.

Wyróżnikiem kierunku jest jego warsztatowy charakter – uczestnicy pracują na realnych przykładach, wykorzystując aktualne narzędzia marketingowe. W trakcie studiów przygotowują własną kampanię promocyjną, tworzą strony i treści, uczą się automatyzować działania i analizować dane. Jednym z elementów programu jest również specjalny dzień warsztatowy z praktykiem, który zbudował własną markę online i pokazuje, jak wykorzystać digital marketing w rozwoju własnego biznesu – od budowania widoczności po sprzedaż produktów cyfrowych.

To studia dla tych, którzy chcą zdobyć konkretne umiejętności, działać samodzielnie, wdrażać nowoczesne rozwiązania i skutecznie rozwijać swoją obecność online.

Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.

Dla kogo studia podyplomowe Digital Marketing

Studia adresowane są do osób, które chcą wykorzystywać digital marketing w praktyce – niezależnie od poziomu dotychczasowego doświadczenia. Program będzie szczególnie przydatny dla:

Dlaczego warto studiować na kierunku Digital Marketing

Studia podyplomowe „Digital Marketing 2025” to praktyczny program przygotowany z myślą o osobach, które chcą skutecznie rozwijać swoją działalność w internecie lub podnieść swoje kwalifikacje w obszarze marketingu cyfrowego.
Uczestnictwo w programie umożliwi Ci:

Program opiera się na warsztatach, ćwiczeniach i projektach – uczysz się przez działanie. Dzięki temu wiedza zdobyta na zajęciach może być od razu wykorzystana w codziennej pracy lub własnym biznesie.

Co potem

Jako absolwent studiów będziesz mógł rozpocząć karierę m.in. w:
• działach digital i marketing automation;
• agencjach marketingowych;
• firmach i start-upach technologicznych;
• instytucjach badawczych zajmujących się sztuczną inteligencją.

Zdobytą wiedzę będziesz mógł od razu wykorzystać w przyszłej pracy w agencjach interaktywnych, kreatywnych działach marketingu, e-commerce czy Public Relations.

Program i organizacja studiów Digital Marketing

Program studiów

Podstawy digital marketingu i trendy 2025

Sztuczna inteligencja i automatyzacja kampanii

Content marketing, storytelling i generowanie treści

SEO, SEM i nowe formy wyszukiwania

Social commerce i influencer marketing

Nowoczesne technologie i no-code w digital marketingu

Organizacja studiów

Studia hybrydowe.

Kadra na kierunku Digital Marketing

Specjalistka w zakresie marketingu oraz nowoczesnych technologii i ich wykorzystywania w marketingu, zarządzaniu i życiu codziennym. Twórca cyfrowy. Autorka e-booków i kursów z zakresu marketingu, zarządzania i sztucznej inteligencji. W swoich publikacjach koncentruje się na praktycznych zastosowaniach nowoczesnych technologii w codziennej pracy i biznesie. Tworzy materiały zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników

Absolwentka filologii polskiej oraz zarządzania ze specjalizacją marketing i nowe media, a także psychologii w biznesie, od lat związana z edukacją akademicką i szkoleniami. Wykładowca w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji marketingowej, HR oraz kreowania marki pracodawcy.

Od lat rozwija swoją markę osobistą jako architekt wnętrz, ale także edukatorka i twórczyni treści w mediach społecznościowych. Konto na Instagramie @nabakowska_architekci, stało się miejscem, gdzie Agnieszka codziennie spotyka się z tysiącami osób zainteresowanych wnętrzami, designem i pracą architekta “od kuchni”.

Dzieli się nie tylko realizacjami projektów, ale też kulisami pracy w branży, wycenami, relacjami z klientami, współpracami z markami oraz wiedzą o tym, jak skutecznie budować swoją markę w social mediach.

Prowadzi szkolenia dla architektów i projektantów wnętrz, podczas których uczy, jak tworzyć ofertę, wyceniać usługi i, co najważniejsze — jak świadomie budować obecność online, by przyciągać wymarzonych klientów.

Dzięki autentyczności i konsekwencji rozwinęła konto na Instagramie, które stało się najlepszą wizytówką i źródłem realnych zleceń. Dziś pomaga innym robić to samo.

Właścicielka gdańskiej agencji marketingowej Creative Bit.

CEO holdingu XXII Ventures i współtwórca społeczności Ventures Forge. Ekspert marketingu i biznesu. Strateg nastawiony na rywalizację i przemyślane skalowanie działań. Autor kompleksowych publikacji na temat ekosystemu Facebooka – „Księgi Adsów” i „Księgi Organika”.

Prelegent w stworzonym przez Google i SHG programie „Umiejętności Jutra AI”. Specjalista od wykorzystania AI do skalowania biznesu.

Praktyk marketingu internetowego z ponad 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w social mediach dla lokalnych branż usługowych. Jako właściciel agencji Social Media Fly zarządza profilami oraz kampaniami reklamowymi dla ponad 30 firmowych Fan Page’y na Facebooku w modelu „ghost writingu”. Pomaga również w drodze indywidualnych konsultacji planować strategicznie, prowadzi projekty w roli zewnętrznego managera marketingu, wspiera szkoleniami w modelu 1:1. Zrealizował do tej pory ponad 500 projektów marketingowych dla swoich klientów w różnych branżach – od marek eksperckich, przez restauracje i gabinety specjalistyczne, po firmy produkcyjne i sklepy stacjonarne. Jego szczególną specjalizacją jest system reklamowy Meta Ads (Facebook, Instagram, Messenger), który pozwala lokalnym firmom skutecznie docierać do klientów i zwiększać sprzedaż. W swoich działaniach skupia się na praktycznych i sprawdzonych rozwiązaniach, które pomagają przedsiębiorcom osiągać realne rezultaty bez marnowania budżetu na nieskuteczne strategie.Jest laureatem dwóch, ogólnopolskich konkursów sprzedażowych oraz certyfikowanym uczestnikiem warsztatów Facebook Pro + Instagram Pro.

Cena studiów podyplomowych Digital Marketing

Cena za 1 semestr: 3400 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.

Sprawdź możliwość dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych

Zasady rekrutacji na studia podyplomowe

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)

– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Trwa rekrutacja na studia podyplomowe