Opis kierunku
Studia podyplomowe HR Manager w Organizacjach Międzynarodowych są oparte na koncepcji HRM, która zakłada wsparcie strategii biznesowej organizacji przez działania w obszarze funkcji personalnej realizowanej przez pracownika zatrudnionego na stanowisku HR Managera w środowisku międzynarodowym.
Studia koncentrują się na strategicznej i operacyjnej roli zarządzania ludźmi w organizacji i są one odpowiedzią na pojawiające się wyzwania na dzisiejszym rynku pracy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Kształcenie na studiach ma charakter warsztatowy i skupiają się na rozwoju kompetencji profesjonalnych HR Managera umożliwiających budowanie długotrwałych relacji z interesariuszami.
W trakcie studiów słuchacze zdobywają kompetencje do pełnienia funkcji związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w działach HRM, w specjalistycznych firmach doradczych oraz centrach usług wspólnych.
Studia przygotowują uczestników do efektywnego projektowania i stosowania: strategii, procesów, metod i narzędzi zarządzania kapitałem ludzkim.
Program studiów umożliwia zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwalają na samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, tworzenie systemów ocen pracowniczych i wynagrodzeń, planowanie ścieżek rozwoju, organizację szkoleń oraz pomagają w skutecznej współpracy z kadrą menedżerską w realizacji projektów strategicznych – restrukturyzacja, fuzje, przejęcia. Jednocześnie program studiów uczy w jaki sposób budować silną markę pracodawcy na rynku pracy, kreować wspierające środowisko pracy oraz nawiązywać właściwe relacje z najważniejszymi partnerami społecznymi. Studia te mają na celu również przekazanie wiedzy z zakresu najlepszych praktyk HRM dotyczących aktualnych trendów związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim w organizacji. Studia uczą podejścia projektowego i procesowego w zarządzaniu organizacją, umożliwiają zainteresowanym uczestnikom zdobycie certyfikacji zarządzania projektami zgodnie metodyką zarządzania projektami PRINCE 2 na poziomie practitional.
Metodyka PRINCE II – Encyklopedia Zarządzania (mfiles.pl)
Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.
Dla kogo studia podyplomowe HR Manager w Organizacjach Międzynarodowych
Studia przeznaczone są dla osób, które chcą rozwijać swoją wiedzę i kompetencje w obszarze HMR, są odpowiedzialne za tworzenie polityk i procedur personalnych, pracują w działach HR lub wspierają procesy zarządzania ludźmi w organizacji.
Dotyczy to w szczególności osób pełniących funkcje kierownicze i specjalistyczne w działach HR, doradców personalnych, psychologów pracy i organizacji, którzy chcą pogłębić wiedzę i umiejętności pozwalające efektywnie wspierać biznes, poprzez dostarczenie nowoczesnych i skutecznych rozwiązań systemowych z obszaru HRM. Jednocześnie kierunek ten jest dedykowany osobom, które planują swą dalszą karierę zawodową w obszarze HRM, a także chcą zdobyć nowe kwalifikacje, aby rozwijać swoje umiejętności na stanowiskach związanych z działem HR.
Dlaczego warto studiować na kierunku HR Manager w Organizacjach Międzynarodowych
Absolwenci studiów HR Manager/HR Business Partner w organizacjach międzynarodowych z certyfikacją Prince 2 po ich ukończeniu będą dysponowali usystematyzowaną i praktyczną wiedzą w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, przede wszystkim w zakresie strategicznego partnerstwa na poziomie najwyższego kierownictwa firmy oraz planowania i realizacji polityki personalnej, harmonijnie łączącej potrzeby i interesy pracodawców oraz pracowników. Poza rozwiniętą orientacją biznesową, absolwenci studiów HR Manager w organizacjach międzynarodowych z certyfikacją Prince 2 będą potrafili skutecznie i efektywnie stosować w praktyce zdywersyfikowane metody i techniki HRM. Studia pozwolą uczestnikom na uzyskanie kompetencji i narzędzi do skutecznego realizowania polityki HRM w nowoczesnej firmie oraz rozwiną umiejętności rozpoznawania i generowania rozwiązań problemów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Co potem
Absolwenci studiów podyplomowych mogą kontynuować dalszą edukacje na studiach podyplomowych Audyt Personalny w Organizacji.
Program i organizacja studiów HR Manager w Organizacjach Międzynarodowych
Program studiów
Moduł I – DZIAŁ HR I PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
- Zajęcia integracyjne i budowanie zespołu pracowniczego
- Organizacja i funkcjonowanie Działu HR; zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności HR Managera
- Podstawa prawa pracy i regulacje unijne istotne w zarządzaniu organizacją
- Administracja personalna – prowadzenie akt osobowych
- Wynagrodzenie pracownicze
- Współpraca z partnerami społecznymi (ZZ, SIP, Rada Pracownicza)
Moduł II – METODY I TECHNIKI WYKORZYSTYWANE W PRACY HR MANAGERA W ORGANIZACJACH MIĘDZYNARODOWYCH
- Tworzenie opisów stanowisk i profili stanowiskowych
- Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy
- Adaptacja pracownika
- Ocena pracownicza, ścieżki kariery, sukcesja, zarządzanie talentami.
- Zarządzanie rozwojem i szkoleniem pracownika.
- Systemy wynagradzania i motywowania pracowników
- Zakończenie zatrudnienia i outplacement
Moduł III – WSPIERANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
- Strategia personalna oraz jej dopasowanie do potrzeb strategicznych organizacji
- Badanie kultury organizacyjnej
- Rozwiązania informatyczne wspierające procesy personalne
- Controlling personalny
- Budowanie marki pracodawcy
- Międzynarodowe aspekty zarządzania zasobami ludzkimi
- Zarządzanie komunikacją międzykulturową
Moduł IV – ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI HR, PODEJŚCIE PROCESOWE ZGODNIE Z METODYKĄ PRINCE2
- Zarządzanie projektami HRM zgodnie z metodyka PRINCE2 oraz certyfikacja (dla chętnych)
Forma zaliczenia
Ocena końcowa składa się z następujących elementów: 20% oceny końcowej – ocena z egzaminu końcowego i 80% oceny końcowej – średnia arytmetyczna z zaliczenia poszczególnych przedmiotów składających się na studia podyplomowe.
Kadra na kierunku HR Manager w Organizacjach Międzynarodowych
Koordynator studiów.
Jestem doktorem w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Napisana przeze mnie rozprawa doktorska dotyczyła zagadnienia zarządzania talentami w organizacjach z sektora usług dla biznesu i otrzymała wyróżnienie Ministra Edukacji i Nauki. Ukończyłam również studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Warszawskim oraz na kierunku biologia na Uniwersytecie Gdańskim.
Moja dotychczasowa aktywność naukowa mieści się w obszarze nauk społecznych i dotyczy głównie problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach międzynarodowych.
Ponadto pracuję zawodowo jako HR Manager/HR Business Partner zapewniający strategiczne wsparcie personalne dla zespołów pracowniczych zatrudnionych na obszarze Wielkiej Brytanii, Europy oraz Bliskiego Wschodu.
Jestem absolwentką psychologii Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Leona Koźmińskiego, uzyskałam tytuł MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Jako pracownik dydaktyczny i praktyk biznesu prowadzę badania dotyczące zagadnień kultury organizacyjnej, wpływu wartości na budowę i zarządzanie zespołami w środowisku pracy.
Interesują mnie przede wszystkim zagadnienia związane z doskonaleniem procesów, rozwojem i zarządzaniem dużymi organizacjami.
Od lat jestem ekspertem ds. zarządzania operacyjnego w obszarze HR. Specjalizuje się w restrukturyzacjach oraz zarządzaniu zmianą. W realizowanych projektach jestem odpowiedzialna m. in za wprowadzanie zmian, wdrażanie procesów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, planowanie, tworzenie i realizację audytów personalnych, budowę systemów wynagradzania i premiowania, modeli dedykowanych rozwiązań motywacyjnych i rozwoju narzędzi motywacji pracowników.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Prowadzę zajęcia z zakresu psychologii w organizacji, komunikacji interpersonalnej, systemów wynagradzania i motywowania, zarządzania czasem, zarządzania procesami i projektami HR, kultury organizacyjnej, zarządzanie wiekiem i komunikacja międzypokoleniowa.
Zrealizowane projekty strategiczne doradcze:
1. Badanie kultury organizacyjnej oraz wartości pracowniczych – 9 projektów w obszarze IT, TSL, produkcja spożywcza
2. Opracowanie strategii personalnej dla spółek sektora paliwowego i energetycznego
3. Zaprojektowanie strategii rozwoju pracowników dla spółki sektora energetycznego
4. Opracowanie i wdrożenie nowego regulaminu pracy i wynagrodzeń w spółkach sektora telekomunikacyjnego, przetwórstwa spożywczego, logistycznych
5. Opracowanie i wdrożenie nowego systemu premiowania pracowników dla spółek branży TSL, telekomunikacyjne i energetyczne
6. Projekt rekrutacyjny do placówki muzealno-wystawienniczej
7. Mapowanie procesów i przekazanie wybranych procesów do centrów usług wspólnych – projekty dla spółek branży TSL i energetycznych
8. Modele adaptacji zawodowej – opracowanie i wrodzenie 7 różnych projektów
Katarzyna Kaczorowska to doświadczona specjalistka z bogatym wykształceniem i praktyką w dziedzinie marketingu, lingwistyki oraz rekrutacji IT. Absolwentka prestiżowych uczelni: Newcastle University (MSc in International Marketing), University of Central Lancashire (BA Hons in International Business Communication) oraz studiów licencjackich na uniwersytecie Jean Moulin Lyon III we Francji z lingwistyki angielsko-chińskiej, wzbogaconych o zarządzanie, ekonomię i prawo.
Przez 7 lat budowała swoją karierę w rekrutacji, współpracując z globalnymi markami, takimi jak Ericsson, Tesco, Accenture, Deloitte, EY czy Google. Specjalizowała się w sektorze IT i telekomunikacji, co pozwoliło jej dogłębnie poznać narzędzia ERP oraz systemy ATS (Applicant Tracking Systems). W 2024 roku podjęła decyzję o przebranżowieniu, przenosząc swoją ekspertyzę do obszaru wdrażania systemów Workday. Obecnie kontynuuje karierę jako certyfikowany implementator Workday (Workday PRO HCM, Workday HCM Data Loading) w firmie Kainos.
Ukończyłam studia na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie w 2007 roku obroniłam pracę doktorską „Karnoprawna ochrona praw osób wykonujących pracę zarobkową”, pod kierunkiem prof. Jarosława Warylewskiego w Katedrze Prawa Karnego Materialnego i Psychiatrii Sądowej.
Następnie moje zainteresowania naukowe rozwijały się w kierunku zbiorowego prawa pracy i ochrony praw podstawowych. Zwieńczeniem tych prac było wydanie monografii dotyczącej zasad zbiorowego prawa pracy i uzyskanie stopnia doktora habilitowanego w 2018 roku. Aktualnie, nie porzucając tematyki karnego prawa pracy, zajmuję się także nowymi formami pracy w tym pracą w gospodarce cyfrowej. W swoim dorobku naukowym posiadam także opracowania będące owocem współpracy międzynarodowej w ramach konferencji i projektów badawczych.
Jestem członkinią sieci Transnational Trade Union Rights Experts Network, dzięki której mam szansę pracować z wybitnymi ekspertami z zakresu prawa pracy z wielu krajów europejskich. Natomiast współpraca z Polskim Instytutem Praw Człowieka i Biznesu pozwala mi w praktyce wykorzystywać wiedzę z zakresu ochrony praw podstawowych, zapobieganiu pracy przymusowej i handlowi ludźmi.
Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, magister socjologii, studiów podyplomowych i doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskie, doktor nauk ekonomicznych.
Wykładowca akademicki z ponad 25-letnim stażem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Specjalizuje się w zagadnieniach kultury organizacyjnej i zarządzaniem w jednostkach publicznych. Dziennikarz prasy ekonomicznej i społecznej z blisko 20-letnim dorobkiem. Poseł na Sejm RP IX kadencji. Członek Rady Mediów Narodowych i Rady Służby Publicznej przy Prezesie Rady Ministrów.
Jestem absolwentką pedagogiki Uniwersytetu Opolskiego. Ukończyłam Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Podyplomowe Studium Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Od 20 lat zajmuje się praktyczną stroną zarządzania zasobami ludzkimi na stanowiskach od specjalisty ds. strategii rozwoju kadr, HR BP, do dyrektora personalnego.
Prowadzę projekty i szkolenia w tym zakresie, jestem ekspertem, autorem programów rozwojowych i trenerem w ogólnopolskich programach szkoleniowych i doradczych finansowanych ze środków UE. Główne obszary moich zainteresowań obejmują wszystkie aspekty funkcjonowania pracownika w organizacji: pozyskiwanie kadr, budowanie zespołów i zarządzanie nimi, rozwój zawodowy pracowników – zarządzanie kompetencjami, karierą, edukacją zawodową dorosłych, oceną kompetencji pracowników, oceną pracy, restrukturyzacją zatrudnienia, mobbingiem w organizacji. Ponadto pracowałam jako ekspert i doradca zawodowy w projektach finansowanych ze środków UE przedakcesyjnych przy restrukturyzacji kopalń, hut i szpitali w woj. Śląskim. Brałam udział jako doradca zawodowy w projekcie restrukturyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.
Posiadam doświadczenie w obszarze produkcji, szczególnie w branży chemicznej i energetycznej, jak również w pracy z administracją rządową, samorządową, Zajmuję się doradztwem dla firm, wspierając organizacje w budowaniu i realizacji polityki personalnej.
Specjalizuję się w opisach stanowisk pracy, budowaniu i wdrażaniu systemów ocen pracowników, zarządzaniu i oceną kompetencji pracowników, rozwoju zawodowym, restrukturyzacją.
Jestem wykładowcą współpracując min.: z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytetem Gdańskim.
Jestem absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, wydziału Zarządzania i Informatyki, specjalizacja Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Od 1997 do 2016 pracowałem jako adiunkt w Katedrze Zarządzania Kadrami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Na tej uczelni w 2004 roku obroniłem doktorat pt. Wartościowanie pracy jako narzędzie funkcji personalnej, a w 2016 uzyskałem stopień doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania. Stworzyłem ponad 60 publikacji z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, motywowania, wynagrodzeń, nowej gospodarki czy zarządzania w sporcie, a także m. in. monografię „Wynagrodzenia w organizacjach nowej gospodarki. Uwarunkowania. Funkcje. Konfiguracja”. Od 2016 roku pracuję również na stanowisku profesora UG w Instytucie Organizacji i Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz jako profesor WSAiB w Gdyni.
W latach 2007 – 2014 byłem kierownikiem studiów podyplomowych „Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” na UE we Wrocławiu, oraz „ZZL dla pracowników działu HR” dedykowanych KGHM Polska Miedź S.A. w Lubinie. Głównym obszarem moich zainteresowań naukowych są systemy motywowania materialnego, przeobrażenia cywilizacyjne nowej gospodarki w zakresie kapitału ludzkiego, funkcja personalna w obszarze zarządzania organizacjami sportowymi i komunikacja społeczna.
Na stałe współpracuję jako doradca i specjalista w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim z ponad 20 organizacjami naukowo – szkoleniowymi, takimi jak m.in. Akademia Trenerska przy Instytucie Sportu w Warszawie, OTREK Training and Consulting Sp. z o.o. we Wrocławiu, Instytut Analiz Rynku Pracy w Warszawie, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Technische Akademie Wuppertal czy Zespół Młodych Naukowców przy Komitecie Nauk o Pracy i Polityce Społecznej Polskiej Akademii Nauk. Jestem aktywnym i czynnym konsultantem w zakresie rozwiązań HR w praktyce. Przeprowadziłem ponad 30 autorskich wdrożeń w organizacjach i instytucjach systemów motywowania, wynagrodzeń czy oceny pracowniczej.
Jestem doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych, do 2018 pracowałam w Uniwersytecie Gdańskim w Instytucie Handlu Zagranicznego. Pełniłam funkcje: zastępcy dyrektora Instytutu Handlu Zagranicznego ds. Kształcenia, prodziekana Wydziału Ekonomicznego ds. Studenckich i zastępcy dyrektora IHZ ds. Naukowo-badawczych. Jestem założycielką i wieloletnim kierownikiem pierwszych w województwie pomorskim studiów podyplomowych w języku angielskim International Business, a także Innowacyjne Praktyki Public Relations, Kapitał Ludzki w Biznesie Międzynarodowym. Powołałam Studenckie Centrum Promocji oraz pełniłam funkcję opiekuna kół naukowych: ZZL „Lider” i Public relations.
Ukończyłam roczny kurs zarządzania biznesem prowadzony przez Central Connecticut State University i warsztaty na temat wykorzystania metody case study w nauczaniu przedmiotów biznesowych w Harvard Business School. Odbyłam szkolenia i staże dydaktyczne w Cardiff University, Copenhagen Business School, RUCA University w Belgii oraz Abertay University w Dundee oraz Irish Management Institute.
Wykładałam w uniwersytetach w Niemczech, Finlandii, Holandii, Belgii, Francji, Irlandii, Hiszpanii i Rosji. Prowadziłam seminaria magisterskie, doktorskie, licencjackie a także na studiach podyplomowych oraz MBA i wypromowałam kilkuset magistrów, licencjatów i piętnastu doktorów. Moje zainteresowania naukowe koncentrują się wokół problematyki zarządzania kapitałem ludzkim, uwarunkowań kulturowych w biznesie, negocjacji, przywództwa i marketingu, co znajduje odzwierciedlenie zarówno w publikacjach naukowych, jak i w wykładanych przedmiotach.
Zostałam odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej, Brązowym i Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz Medalem Złotym za Długoletnią Służbę oraz otrzymałam nagrodę Ministra Transportu za pracę habilitacyjną pt. „Modele strategii marketingowych i możliwość ich wykorzystania w przedsiębiorstwach spedycyjnych”.
Ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Inżynierii Mechanicznej Politechniki Gdańskiej oraz na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Tytuł doktora nauk ekonomicznych uzyskałem za rozprawę dotyczącą modelowania statystycznego i ekonometrycznego procesów popytu konsumpcyjnego. Jestem wykładowcą w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni oraz adiunktem na Politechnice Gdańskiej. Głównym obszarem moich zainteresowań naukowych zastosowanie statystyki i matematyki do analizy procesów gospodarczych.
Oprócz działalności naukowo-dydaktycznej realizowałem się zawodowo w towarzystwie ubezpieczeniowym pracując w obszarze analiz aktuarialnych oraz w instytucji finansowej działającej w dziedzinie bankowości.
Specjalistka w zakresie, marketingu, employer brandingu oraz nowoczesnych technologii między innymi w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Absolwentka zarządzania ze specjalizacją marketing i nowe media oraz psychologii w biznesie, od lat związana z edukacją akademicką i szkoleniami. Wykładowca w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji marketingowej, HR oraz kreowania marki pracodawcy.
Łączy doświadczenie praktyczne z teoretycznym – współpracowała z lokalnymi firmami przy projektach z obszaru strategii komunikacji i budowania zespołów. Od 2018 roku współpracuje jako manager z firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz, co pozwala jej łączyć wiedzę z zakresu zarządzania zespołami z praktycznym doświadczeniem w realizacji złożonych projektów biznesowych.
W employer brandingu koncentruje się na praktycznym podejściu do budowania marki pracodawcy. W pracy dydaktycznej wykorzystuje swoje doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych oraz narzędzi AI wspierających działania employer brandingowe, takich jak narzędzia do analizy trendów czy planowania kampanii rekrutacyjnych w oparciu o dane.
Autorka e-booków i kursów z zakresu marketingu, zarządzania i sztucznej inteligencji. W swoich publikacjach koncentruje się na praktycznych zastosowaniach nowoczesnych technologii w codziennej pracy i biznesie. Tworzy materiały zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, które obejmują takie tematy jak:
• Employer branding – budowanie marki pracodawcy krok po kroku, z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi kampanii rekrutacyjnych i strategii komunikacyjnych.
• Prompt engineering – poradniki, które uczą, jak efektywnie korzystać z narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT, aby oszczędzać czas, generować kreatywne treści i optymalizować działania w biznesie.
• Automatyzacja codziennych zadań z AI – materiały pokazujące, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększania efektywności i zarobków w różnych branżach.
• Zaawansowane techniki AI w marketingu – przewodniki dla bardziej doświadczonych użytkowników, które obejmują zaawansowane strategie, optymalizację procesów oraz kreatywne sposoby integracji AI z codziennymi działaniami marketingowymi.
• Storytelling w biznesie i marketingu – e-booki uczące, jak opowiadać angażujące historie w komunikacji z klientami i pracownikami.
Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Zarządzania i Ekonomii na Politechnice Koszalińskiej oraz liczne studia podyplomowe m. in. z informatyki, przygotowania kadr do prowadzenia kształcenia ustawicznego na odległość, zarządzanie bezpieczeństwem informacji. Jest Audytorem Wewnętrznym Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz Menedżerem Bezpieczeństwa Informacji. Od 1999 roku prowadzi działalność dydaktyczną specjalizując się w dziedzinie finansów, rachunkowości, kadr i płac i wdrażaniu programów komputerowych finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych w edukacji zawodowej dorosłych. Prowadziła liczne kursy zawodowe z rachunkowości, kadr i płac, obsługi programów finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych. Jest ekspertem i egzaminatorem OKE w Gdańsku, w zawodzie technik ekonomista i technik rachunkowości. Była autorem i recenzentem zadań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikacje w zawodzie technik ekonomista i technik rachunkowości.
Z wykształcenia ekonomista-informatyk-bankowiec. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego kierunku Cybernetyka Ekonomiczna i Informatyka oraz Podyplomowego Studium Bankowego w Gdańskiej Szkole Bankowej.
Wykładowca akademicki, który specjalizuje się w obszarach zarządzania, nowoczesnych technologii w biznesie oraz rozwoju kompetencji miękkich. Z pasją dzieli się wiedzą, łącząc teorię z praktyką, dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu w sektorze edukacyjnym i biznesowym. Ceniony za innowacyjne podejście do dydaktyki oraz umiejętność budowania zaangażowania wśród studentów i słuchaczy. Architekt rozwiązań w obszarze Zarządzanie Projektami i trener w Altkom Akademia. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w bankowości, ubezpieczeniach, telekomunikacji. Prowadził m. in. projekty migracji systemu bankowego, wdrożenia systemów zapewnienia jakości i metodyk projektowych, rozwoju systemu wspomagającego zarządzanie projektami. Jako trener realizuje szkolenia w obszarze Project Management: metodyka PRINCE2, PMI/PMBOK, AgilePM, Scrum, harmonogramowanie i kontrola realizacji projektów, zarządzanie ryzykiem w projektach, zarządzanie dostawcami, zarządzanie jakością, komunikacja w zespołach projektowych. W obszarze Inżynierii Oprogramowania prowadzi szkolenia z zarządzania wymaganiami i analizy wymagań. Jest twórcą autorskich szkoleń i programów szkoleniowych Altkom Akademia.
Cena studiów podyplomowych HR Manager w Organizacjach Międzynarodowych
Cena za 1 semestr: 3450 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.
Sprawdź możliwość dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych
Zasady rekrutacji na studia podyplomowe
1. Wypełnij formularz on-line
2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł
dane do przelewu:
Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17
14 1090 1102 0000 0001 5050 1850
w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów
Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.
3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni
– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)
– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)
4. Warunki przyjęcia
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).
5. Rezerwacja miejsca
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.
6. Zasady uruchomienia kierunku
Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.
Partnerzy
Masz pytania?
