Opis kierunku
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest marek, które nie są obecne w przestrzeni internetowej i mediach społecznościowych. Aby świadomie i skutecznie mogły one funkcjonować online, potrzebują osoby, która umiejętnie będzie zarządzać wizerunkiem w sieci. Na to właśnie zapotrzebowanie odpowiadają nasze studia podyplomowe Social Media Manager.
Pierwszy zjazd: 26-27 października
UWAGA: Zajęcia obywają się w trybie online.
Gwarantujemy, że cena czesnego nie wzrośnie i będzie taka sama do końca studiów.
Dlaczego warto wybrać studia podyplomowe Social Media Manager na WSAiB?
Praca na stanowisku Social Media Managera wymaga nie tylko znajomości zagadnień związanych z social media, ale również umiejętności managerskich, efektywnego zarządzania projektami, kreowania angażujących treści, umiejętnego komunikowania się z klientami, prowadzenia kampanii marketingowych, znajomości e-commerce czy tworzenia strategii obecności w Internecie.
Dlatego podczas studiów podyplomowych na kierunku Social Media Manager kompleksowo przygotujemy Cię do sprawnego poruszania się w świecie social mediów z wykorzystaniem aktualnych trendów marketingowych.
Kładziemy silny nacisk na praktykę. Zajęcia prowadzą praktycy, którzy swoją wiedzę opierają na empirycznym doświadczeniu w branży mediów społecznościowych i digital marketingu. Co roku uaktualniamy harmonogram, a ten rok będzie obfitował w narzędzia AI!
Dla kogo polecamy studia podyplomowe Social Media Manager?
Studia podyplomowe w obszarze social media to wybór dla Ciebie, jeśli:
- działasz (lub planujesz zacząć) w obszarze komunikacji marketingowej;
- chcesz wdrażać rozwiązania z zakresu marketingu internetowego w firmie;
- po prostu pragniesz zaznajomić się z trendami, newsami i nowinkami z zakresu mediów społecznościowych
Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.
Cena za 1 semestr: 3400 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.
Studia podyplomowe na kierunku Social Media Manager to intensywny, praktyczny kurs, podczas którego nasi wykładowcy dzielą się wiedzą, omawiają i analizują aktualne trendy oraz uczą, w jaki sposób umiejętnie prowadzić działania w mediach społecznościowych.
Poniżej lista wybranych przedmiotów w ramach studiów podyplomowych Social Media Manager 2024/2025
- Wprowadzenie do social media marketingu i trendy w social media
- Przydatne narzędzia AI w pracy social media managera
- Budowanie marki i archetypy
- Cele obecności w social media
- Prawo w marketingu
- Wprowadzenie do strategii social media
- Copywriting z wykorzystaniem AI
- Warsztaty – Chat GPT
- Od koncepcji do kreacji. Podstawy kompozycji grafiki użytkowej, key visual i design system
- Instagram w biznesie
- Profesjonalny profil na Facebooku
- Najlepsze praktyki tworzenia LinkedIn Page
- Budowanie marki osobistej na LinkedIn
- Zmiany zachodzące w świecie digital – polityka ciasteczek
- X i jego możliwości (Twitter)
- Transmisje LIVE – przydatne narzędzia
- YouTube i video marketing
- Recykling treści, dystrybucja contentu
- Warsztaty – Kalendarze postów
- Mapa podróży klienta w b2b i b2c
- TikTok i jego możliwości
- PINTEREST- dobre praktyki
- Content marketing / SEO
- Kampanie kreatywne
- Google Analytics – wprowadzenie do analityki internetowej
- Środowisko Meta – wprowadzenie do kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie
- Tworzenie reklam w środowisku Meta
- Influencer marketing
- Charakterystyka narzędzi reklamowych w social media (LinkedIn, TikTok, Pinterest, Quora, Reddit)
- Prezentacje strategii marek w social media
Kończąc kierunek Social Media Manager:
- pozyskasz wiedzę z obszaru mediów społecznościowych oraz informacje, jak strategicznie ją wykorzystywać,
- dowiesz się jak wykorzystywać sztuczną inteligencję w bieżącej pracy w social media,
- opanujesz zasady profesjonalnej komunikacji w social mediach,
- przetestujesz zdobytą wiedzę – część zajęć to praktyczne ćwiczenia warsztatowe,
- zdobędziesz umiejętność sprawnego poruszania się w świecie cyfrowych mediów – w kanałach społecznościowych i ekosystemach reklamowych,
- będziesz gotowy do pracy w zakresie social media i marketingu cyfrowego,
- poznasz podstawy analityki internetowej,
- zdobędziesz know-how z zakresu współpracy z influencerami,
- nauczysz się tworzyć strategie marketingowe w mediach społecznościowych,
- poznasz pomysły gotowe do wdrożenia w poszczególnych kanałach social media,
- będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami z zakresu mediów społecznościowych,
- dowiesz się, jak weryfikować swoje działania w mediach.
Studia podyplomowe na kierunku Social Media Manager pozwalają nabyć kompleksową wiedzę oraz praktyczne umiejętności, które absolwenci WSAiB będą mogli od razu wykorzystać w przyszłej pracy w agencjach interaktywnych, kreatywnych działach marketingu, e-commerce czy Public Relations. Nasi absolwenci z powodzeniem znajdują zatrudnienie na stanowiskach menadżerów, specjalistów do spraw social mediów czy marketingu internetowego. Bez wątpienia Social Media Manager to zawód przyszłości.
Partner kierunku
Beeffective to agencja marketingu internetowego z Gdyni. Kreujemy wizerunek, produkujemy content, dbamy o wzrosty sprzedaży, wypełniamy zapotrzebowanie Klientów na usługi najwyższej jakości i gwarantujemy namacalne, widoczne efekty. Na rynku reklamowym działamy już ponad 10 lat, cały czas śledząc trendy, analizując to, co dzieje się wokół i zdobywając najświeższą wiedzę w zakresie kampanii internetowych oraz komunikacji w social media. Naszą pasją jest ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowości. Dzięki temu dostarczamy naszym Klientom pomysły i rozwiązania na miarę ich oczekiwań oraz konkretne, mierzalne wyniki.
Poznaj Partnera studiów – wejdź
100% praktyki
W trakcie studiów dużą wagę przywiązujemy do praktyki. Słuchacze poznają konkretne case study i know-how od najlepszych ekspertów z branży. Śledzimy nowości w zakresie digital marketingu i dzielimy się najnowszymi trendami. Dzięki temu studenci są przygotowani, aby sprawnie poruszać się w świecie social mediów, umiejętnie wykorzystując aktualne trendy marketingowe.
Klaudia Chmielewska
Head of Social Media, Beeffective
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– studia prowadzone są w trybie on-line i obejmują 9 weekendów w roku akademickim
– czas trwania studiów: dwa semestry
Daty zjazdów
1. 26-27 października.
2. 23-24 listopada.
3. 14-15 grudnia.
4. 25-26 stycznia.
5. 22-23 lutego.
6. 22-23 marca.
7. 26-27 kwietnia.
8. 24-25 maja.
9. 14-15 czerwca
Klaudia Chmielewska
Head of Social Media Beeffective
Wykładowczyni i opiekunka kierunku Social Media Manager od I edycji. Odpowiedzialna za przygotowanie programu i nadzór merytoryczny. W Beeffective zajmuje stanowisko Head of Social Media, gdzie koordynuje pracę 10-osobowego zespołu specjalistów. Jej głównym zadaniem jest dbanie o organizację działu oraz podnoszenie jego kompetencji z zakresu mediów społecznościowych. Odpowiedzialna za przygotowanie kilkudziesięciu strategii obecności marek w social media, m.in. dla home&you, Patrizia Aryton, illy, Grupa Żabka, AVIKO HoReCa, BAYER, PUCCINI czy Lactima. Prowadzi przedmioty z zakresu budowania strategii w social mediach oraz wykorzystania trendów na TikToku, Facebooku oraz Pintereście.
Karolina Kumor
Digital Marketing Manager w Beeffective
Wykładowczyni i opiekunka kierunku Social Media Manager od I edycji. Obecnie Digital Marketing Managerka w Beeffective, gdzie rozwija dział odpowiedzialny za komunikację marek w mediach społecznościowych oraz dba o wizerunek agencji. Przez lata współorganizowała wydarzenia Crash Mondays w Krakowie oraz w Gdyni. Realizuje strategię komunikacji dla marek, a na studiach wykłada takie przedmioty jak: Komunikacja w social media, Influencer marketing czy Copywriting. Współpracowała i nadal pracuje z takimi Klientami jak: Bayer, Mowi, Pandora, Pracuj.pl, Trefl.
Anna Ratajczak-Piotrowska
Co-founder Beeffective
Od 15 lat pasjonuje się digital marketingiem, a od 10 lat zarządza agencją Beeffective. Występowała w roli prelegenta na wielu eventach branżowych: Social Media Week Warsaw, Social Media Show, Social Media Czwartek, Geek Girls Carrots, Crash Mondays, 3camp, Pipeline Summit, Konferencja Fasttony.es, Infoshare. Współpracowała z takimi markami jak: home&you, illy, Miasto Gdynia, Olivia Star, Dobry Hotel, Big Star Shoes, LightBox, Nest Bank, Payhelp.
Tomasz Piotrowski
CEO Beeffective
Z marketingiem internetowym związany jest od 15 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupia przede wszystkim na efektywnym wykorzystaniu digital marketingu. Aktywnie działa w roli prelegenta na konferencjach branżowych oraz jako wykładowca marketingu internetowego na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim, Wyższej Szkole Bankowej oraz WSAIB. Obecnie CEO agencji Beeffective, gdzie realizuje lub realizował kampanie digital dla takich marek jak home&you, Puccini, Lactima, Skoda, Patrizia Aryton, Aviko.
Adrianna Sowińska
Social Media Specialist
Pracuje w Beeffective i działa w #TeamSocial, w którym na co dzień tworzy content m.in. dla marek Trefl, MOWI i Bayer, każdego dnia rozwijając swoją kreatywność. Jest liderką obsługi marketingowej Centrum Riviera, największej galerii handlowej w północnej Polsce. Specjalizuje się w przygotowywaniu treści na media społecznościowe, wymyślaniu koncepcji kreatywnych i pisaniu tekstów. Przez ponad 6 lat zajmowała się pracą dla polskich kanałów na YouTube, wymyślała scenariusze odcinków i współpracowała przy akcjach sponsorowanych m.in. dla brandów Durex, Pyszne.pl czy Netflix. Prowadzi zajęcia przygotowujące do pracy w branży kreatywnej – sama działa w niej od niemal 10 lat.
Norbert Korus
Performance Marketing Manager
W Beeffective od 2018 roku zajmuje się działaniami w obszarze Performance Marketingu, od 2023 jako Performance Marketing Manager. W swojej roli odpowiada za skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. W swojej karierze współpracował z takimi markami jak: home&you, Puccini, Aviko, Doraco, Skoda Plichta. Od 2021 wykłada przedmioty związane z performance marketingiem na kierunku studiów podyplomowych Social Media Manager na WSAiB.
Anita Piasecka
Head of Performance Marketing
Z Beeffective związana od 2018 roku, wykładowczyni na kierunku Social Media Manager od pierwszej edycji. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizująca się w performance marketingu. Swoją przygodę z reklamami na Facebooku rozpoczęła, gdy zaczynały one dopiero zdobywać popularność w Polsce, co pozwoliło jej rozwijać unikalną wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia efektywnych strategii reklamowych.
Jest również certyfikowaną specjalistką Meta Blueprint, co potwierdza jej kompetencje w zakresie reklam na platformach Meta. Współpracowała i nadal pracuje z takimi Klientami jak: home&you, Puccini, Patrizia Aryton, Taranko oraz Big Star Shoes.
Kaja Chmielewska
Social Media Specialist
Wykładowczyni na kierunku Social Media Manager od jego pierwszej edycji. Od 5 lat pracuje w agencji Beeffective. Jako Social Media Specialist opiekuje się markami w mediach społecznościowych. Zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, tworzeniem contentu, efektywnym budowaniem atrakcyjnego wizerunku oraz dbaniem o cele biznesowe brandów. Pod swoimi skrzydłami ma firmy z różnych branży i współpracowała m.in. z takimi klientami jak: Sun & Snow, Grupa Żabka, Obag, Puccini czy Big Star Shoes. Jest ponadto autorką wielu eksperckich treści i artykułów, które pisze zarówno na potrzeby Klientów, jak i agencji Beeffective. Prowadzi szkolenia skoncentrowane na skutecznych działaniach w mediach społecznościowych.
Konrad Dydziński
Social Media Specialist
Przez dwa ostatnie lata związany z agencją digitalową Beeffective, gdzie jego głównym zadaniem jest tworzenie contentu dla marek z różnych branż. Specjalizuje się w przygotowywaniu treści na media społecznościowe, opracowywaniu kreatywnych koncepcji oraz strategii obecności marek w social mediach. Z zamiłowania fotograf i amator tworzenia krótkich, kreatywnych formatów wideo. Codziennie poszukuje nowych możliwości, eksplorując potencjał platform takich jak TikTok czy Instagram.
Martyna Błaszczok-Budai
Social Media Specialist
W agencji digitalowej od prawie dwóch lat, w marketingu jednak znacznie więcej. Już drugi raz w roli wykładowczyni na kierunku Social Media Manager. Na zajęciach opowie m.in. o tym, jak budować trwałe relacje z odbiorcami w mediach społecznościowych, a także zdradzi sprawdzone triki, które ułatwiają codzienną pracę social media managerom. Na co dzień planuje i tworzy komunikację dla takich klientów jak RICA, Paul Mitchell, Centrum Riviera, Flawless czy AVIKO.
Adam Zamczała
Social Media Specialist
Z Beeffective związany od niedawna, choć w świecie marketingu zdobywa doświadczenie od ponad pięciu lat. W tym czasie opiekował się portalem poświęconym polskiej branży IT, budował społeczność wokół polskiego job boardu oraz realizował szereg kreatywnych projektów skierowanych do specjalistów IT. Doświadczenie zdobywał również w branży learningowej oraz jako specjalista ds. Employer Brandingu w software housie – na tej ścieżce skupi się szczególnie podczas zajęć.
Magdalena Firfa
Creative Leader
Wykładowczyni na kierunku Social Media Manager od jego pierwszej edycji. Od sześciu lat pracuje w agencji Beeffective. Jako Creative Leader jest odpowiedzialna za generowanie pomysłów kreatywnych, organizację burz mózgów i szukania efektywnych metod promocji marki online. Posiada doświadczenie w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do wspierania procesów twórczych, co pozwala inspirować studentów do myślenia poza utartymi schematami. Na zajęciach dzieli się skutecznymi technikami i narzędziami, które pomagają w rozwijaniu pomysłów oraz w efektywnej współpracy w grupie. Pod swoimi skrzydłami ma firmy z różnych branży i współpracowała m.in. z takimi klientami jak: Sun & Snow, LightBox, AB Inwestor, CH BATORY, Nowa Stacja.
Michał Fila
Community Manager w Just Join IT
Wraz z Zespołem od ponad sześciu lat współtworzy social media Just Join IT — najpopularniejszego job boardu dla branży IT. Wierzy, że skracanie dystansu marki jest najlepszych sposobem na angażowanie społeczności.
Iwona Polak
Head of Marketing w NapoleonCat
Ekspertka w zakresie budowania rozpoznawalności marki, digital marketingu i e-commerce. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi i rozwijania biznesu online. Wykorzystując swoje strategiczne talenty i innowacyjne podejście umocniła NapoleonCat jako lidera na rynku polskim i wprowadziła markę rynek międzynarodowy.
Eliza Grycner
Product Marketing Manager w NapoleonCat
Specjalistka w dziedzinie marketingu produktu i szkoleń; zajmuje się opracowywaniem strategii marketingowych, które zwiększają zaangażowanie i lojalność użytkowników. Bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych oraz wykształcenie psychologiczne sprawiają, że Eliza wie dokładnie, co zrobić, by napędzać sprzedaż i zjednywać sobie serca klientów.
Michał Janas
Business Development Manager w Traffit
Od 2013 wdraża rozwiązania SaaS (software as a service) i buduje długofalowe strategie rozwoju do małych, średnich i dużych firm. Wielokrotny prelegent na konferencjach o nowych technologiach w całej Europie oraz na konferencjach poświęconych trendom i kierunkom HR. Od końcówki 2022 w TRAFFIT, gdzie wdraża jeden z najbardziej elastycznych ATS na rynku.
Piotr Król
współwłaściciel Studia306 i agencji video-marketingowej VideoKings.
Przedsiębiorca, strateg marketingowy. Współwłaściciel studia filmowo / webinarowego „Studio306” oraz agencji video marketingowej „VideoKings”. Swoją uwagę skupia przede wszystkim na liczbach, a nie tylko na ładnie brzmiących sloganach marketingowych. Zorganizował ponad 10 000 webinariów, które łącznie zgromadziły 350 000 osób w 34 branżach oraz wyprodukował ponad 330 kursów video. Łącznie ponad 12 000 h video na żywo w Internecie jako organizator, producent, reżyser, wsparcie techniczne, wsparcie marketingowe i czasami, chociaż najrzadziej, prowadzący.
Tomasz Palak
Radca prawny, prelegent, bloger — tomaszpalak.pl
Wierzy, że o prawie można mówić jasno, a mecenas nie musi być nudny. Potwierdzają to wrażenia tych, którzy z nim współpracowali. Oprócz prawnych tematów, uczy też poprzez pisanie i wystąpienia. Przydaje się także jako influencer i człowiek od promocji i technologii w organach radców prawnych.
Dagmara Pakulska
Social Media Trainer & Consultant
Jedna z TOP 25 Liderek LinkedIna według magazynu Forbes Women Polska. LinkedIn nie jest jednak jej jedyną miłością. Czasami zdradza go z Twitterem/X, personal i employer brandingiem, jak również z social sellingiem. Kocha scenę, od lat występuje na największych konferencjach marketingowych w Polsce, m.in. na I Marketing, czy National Sales Congress. Od niedawna również w roli konferansjerki. Lubi dzielić się wiedzą. Na naszych studiach wykłada skuteczną komunikację na LinkedIn oraz X.
Dzięki temu, że osoby wykładające na tym kierunku to wyłącznie doświadczeni eksperci w swoich dziedzinach, słuchacze nie tylko poznają teorię i narzędzia, ale przede wszystkim dowiedzą się, w jakim kontekście i jak poprawnie je wykorzystywać oraz w jaki sposób mierzyć ich skuteczność.
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest stworzenie strategii obecności wybranej marki w social media.
Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
1. Wypełnij formularz on-line
2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł
dane do przelewu:
Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17
14 1090 1102 0000 0001 5050 1850
w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów
Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.
3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni
– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)
– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)
4. Warunki przyjęcia
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).
5. Rezerwacja miejsca
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.
6. Zasady uruchomienia kierunku
Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.