Konferencja rozpoczyna się za

Zarejestruj się



Wydarzenie zostaje przesunięte na inny termin, o szczegółach będziemy informować.



Przed nami kolejna odsłona Konferencji HR, podczas której uczestnicy będą wymieniać się praktycznymi zastosowaniami najnowszych trendów HR. W każdej edycji wśród uczestników są przedstawiciele małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z branży HR oraz firm, które mają bardzo dobrze rozwinięty Dział Human Resources w swojej strukturze.


W tym roku prelegenci opowiedzą o motywacji, zaangażowaniu, samorozwoju w karierze zawodowej. Uczestnicy dowiedzą się również jak poszukiwać odpowiednich kandydatów do pracy oraz jak budować zespoły. Dodatkowo prelegenci odkryją przed uczestnikami znaczenie sportu i aktywności fizycznej w codziennym życiu.


Wydarzeniu towarzyszy networking wśród uczestników i lunch, a na zakończenie konferencji przewidziane jest losowanie z nagrodami rzeczowymi.

Zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanych!

Organizatorzy

Patronat Medialny

Program Konferencji

  • 09:30 - 10:00 Rejestracja uczestników Konferencji
    Networking przy kawie
  • 10:00 - 10:15 Otwarcie Konferencji
    Hanna Kąkol - Dyrektor Zarządzający Perfect Consulting
  • 10:15 - 10:45 Zaangażowanie - klucz do rezultatów
    Beata Kapcewicz - Prezes Grupy Momentum
  • 10:45 - 11:15 Nowe technologie w HR
    Maciej Michalewski - Founder & CEO @Founder, Country Manager FMA Poland
  • 11:15 - 11:45 Rozwój talentów i potencjału w organizacji
    Beata Kuler - Dyrektor HR, Członek Zarządu, IKEA Industry Zbąszynek
  • 11:45 - 12:15 Kobiety w IT
    Agnieszka Myśliwczyk - Founder candIT
  • 12:15 - 12:45 Kandydat na wagę złota
    Leszek Kurycyn - Dyrektor Zarządzający Jobhouse
  • 12:45 - 13:15 PRZERWA
  • 13:15 - 14:00 Rewolucja pokoleniowa - debata
    Hanna Kąkol - Dyrektor Zarządzający Perfect Consulting
  • 14:00 - 14:30 Czego pustynie nauczyły mnie w biznesie i życiu
    Marek Wikiera - Ultramaratorńczyk, zdobywca 4 pustyń w jeden rok, Wiceprezes Umbrela Holding
  • 14:30 - 15:00 Efektywne zespoły - jak je budować?
    Piotr Kalisz - COO, Członek Zarządu
  • 15:00 - 15:30 Badania nad temperamentem jako przyszłość rozwoju branży rekrutacyjnej
    Dawid Stefaniak - Trener Biznesu Magia Sukcesu
  • 15:30 - 15:45 Zakończenie Konferencji
  • 15:45 Lunch

Poznaj naszych prelegentów


Hanna Kąkol Hanna Kąkol
Dyrektor zarządzający w firmie rekrutacyjno-szkoleniowej z ponad 20-letnim doświadczeniem. Uwielbia kontakt z ludźmi. Spotkania biznesowe, rozmowy rekrutacyjne, czas spędzony z rodziną, a nawet te przypadkowe pogawędki na konferencjach sprawiają jej zawsze ogromną przyjemność. Ciekawość świata i ludzi pokierowała ją na drogę zawodową związaną z coachingiem. Rozwój osobisty to jej pasja, a wspieranie innych w rozwoju to mój zawód, powołanie i misja. Od 2010 roku, jako coach, pracuje głównie z menedżerami średniego i wyższego szczebla, a także z osobami prywatnymi. Specjalizuje się w coachingu menedżerskim, life coachingu oraz coachingu kariery w zakresie realizacji celów, prowadzenia trudnych rozmów, motywacji oraz równowagi między życiem prywatnym a zawodowym, budowaniu ścieżki kariery.


Beata Kapcewicz Beata Kapcewicz
Doradca Zarządów i HR ds. strategii i rozwoju. Twórca programów rozwojowych dla liderów, autorka książek, praktykujący lider i menedżer. Jedna z bardziej wyrazistych kobiet w Polskim biznesie i na scenie rozwoju biznesowego. Pracuje z Zarządami i działami HR w zakresie strategii, rozwoju liderów i budowania kultury firmy, która stawia człowieka w centrum. Wspiera firmy w budowaniu strategii LOVEbrand i holistycznego podejścia do pracowników (wellbeing w środowisku pracy). Autorka książek z dziedziny biznesu i kariery, która pomogła już tysiącom liderów i przedsiębiorców w Polsce budować strategie LOVEbrand, skuteczne biznesy, postawy liderskie, prawdziwe zaangażowanie wśród pracowników i osobista markę w organizacji. Jest doceniana za ogromną wiedzę z zakresu zarządzania, HR, strategii i umiejętność wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze.


Maciej Michalewski Maciej Michalewski
Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży rekrutacyjnej. Przez niespełna dekadę zarządzał agencją rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie. Od 4 lat zaangażowany jest w rozwój systemu Element - innowacyjnego rozwiązania informatycznego dedykowanego branży rekrutacyjnej. Z uwagi na swoją pasje do technologii i chęć wdrażania przełomowych narzędzi w branży HR, w 2019 r. w pełni zaangażował się w rozwój systemu i wycofał z działalności agencji. Element to szereg nowatorskich narzędzi automatyzujących pracę wewnętrznych działów HR, agencji rekrutacyjnych, a także wspierających potrzeby kandydatów, m.in. przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Od 2017 r. członek Polskiego Forum HR, a od 2019 r. Country Manager FMA, międzynarodowej organizacji dostarczającej globalne rozwiązania HR.


Beata Kuler Beata Kuler
Dyrektor Personalna w IKEA Industry Zbąszynek - pasjonatka zarządzania personelem. Od kilkunastu lat realizuje pasję rozwijania pracowników i zmieniania organizacji. Najpierw wspierała HRM w DeLaval Operations jako specjalista, potem jako Szef Zarządzania Personelem w DONAKO z sukcesem stworzyła i realizowała nową politykę personalną. Obecnie od ponad dwóch lat w IKEA Industry Zbąszynek wdraża projekty z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi i - oparte na wartościach IKEA oraz modelu przywództwa IKEA, tj: Talenty, High Potentials, Plany sukcesji, badanie satysfakcji pracowników, trenerzy wewnętrzni i wiele innych.


Agnieszka Myśliwczyk Agnieszka Myśliwczyk
Założycielka firmy candIT – pierwszej w Polsce agencji rekrutacyjnej IT, która jest mocno zorientowana na kobietach w procesach rekrutacyjnych. Inicjuje i wspiera wydarzenia, które będą umożliwiały ścieżkę rozwoju kobiet w branży nowych technologii. Jesienią 2019 ogłosiła autorski bezpłatny projekt pierwsza praca w IT dla kobiet pod nazwą FairIT. Pomysł ewaluował wraz z dziesiątkami rozmów z ludźmi ze świata nowych technologii. Finalnie zamknął się w praktycznym programie angażując wiele osób i firm do współdziałania, a efektem naszej wspólnej pracy będzie zwiększenie liczby programistek pracujących w zespołach IT.


Leszek Kurycyn Leszek Kurycyn
Dyrektor Zarządzający Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR. Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 18 lat. Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm. Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych.


Marek Wikiera Marek Wikiera
Przedsiębiorca, lider i trener. 4 Deserts Grand Slammer, ultramaratończyk i triathlonista. Od ponad 20 lat z sukcesem tworzy projekty biznesowe. Zasiada w zarządach kliku spółek. Buduje i prowadzi programy rozwojowe. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Inspiruje i zaraża energią do działania. Motywuje i uczy determinacji. Pomaga ludziom szybciej i łatwiej osiągać to, czego pragną – w życiu osobistym, w sporcie, w działalności biznesowej. W 2014 roku, jako jedna z 47 osób na świecie, ukończył w ciągu jednego roku – 4 Deserts (4deserts.com), morderczy cykl 4 ultramaratonów, rozgrywany na 4 największych pustyniach świata – Sahara, Gobi, Atakama i Antarktyda. Jestwspółautorem książki „Wielki Pustynny Szlem. Jak przesuwać granice swoich możliwości.”


Piotr Kalisz Piotr Kalisz
Członek Zarządu Pion Operacji, Logistyki i IT Nest Bank Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Karierę w bankowości rozpoczął w 1999 roku w WestTrust w Gwatemali. Następnie pracując w Accenture współtworzył pierwszy polski bank wirtualny – mBank. Od 2003 roku zdobywał doświadczenie w Banku Pekao SA., gdzie odpowiadał za stworzenie i rozwój Centralnego Back Office. W 2007 roku został członkiem zarządu Provident Polska SA odpowiedzialnym za zarządzanie projektami, procesami, IT, operacje i logistykę. W 2017 roku objął funkcję Globalnego Dyrektora ds. Wdrażania Rozwiązań w Grupie International Personal Finance.


Dawid Stefaniak Dawid Stefaniak
Trener biznesu, psycholog, coach, iluzjonista, wykładowca, specjalista z zakresu komunikacji niewerbalnej oraz doradztwa wizerunkowego. Współtwórca projektu Progressment mającego na celu przekazywania praktycznej wiedzy psychologicznej dla kształtowania kompetencji biznesowych i społecznych. Autor wielu programów szkoleniowych z zakresu psychologii sprzedaży, psychologii motywacji i osiągania celów, psychologii komunikacji niewerbalnej, negocjacji oraz komunikacji interpersonalnej. Autor badań nad wpływem temperamentu oraz osobowości człowieka na efektywność w życiu zawodowym. Doświadczenie w wystąpieniach publicznych zdobywał jako magik-iluzjonista oraz członek Krajowego Klubu Iluzjonistów.


Cennik Konferencji

99 zł

Cena zawiera:
  • Udział w konferencji
  • Lunch
  • Bezpłatny parking
  • Materiały szkoleniowe

Opłatę należy dokonać na konto bankowe Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni.
Bank Pocztowy S.A. o. Gdańsk
71 1320 1120 2451 1344 2000 0001

W tytule przelewu prosimy podać: V Konferencja HR oraz imię i nazwisko uczestnika.


Zarejestruj się

Lokalizacja

Adres miejsca konferencji

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
ul. Kielecka 7, 81-303 Gdynia

Formularz rejestracyjny


Zgłoszenia przyjmujemy do 23 marca.

Po wypełnieniu formularza w ciągu 24 godzin skontaktujemy się z Państwem drogą mailową. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt z organizatorami wydarzenia.

Kontakt