Ta strona używa plików Cookies. Czytaj więcej... ĂĹĽ
Nowoczesne Studia Podyplomowe
Podyplomowe
Marketing i Public Relations w Internecie to wyjątkowe studia podyplomowe, dzięki którym od strony praktycznej poznasz zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zadaniem kierunku jest przygotować merytorycznie specjalistów, którzy sami będą w stanie planować oraz prowadzić kampanie wizerunkowe, tworzyć strategie marketingowe przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz aktywnie działać w mediach społecznościowych.
Studia podyplomowe przygotowane przez WSAiB stanowią odpowiedź na ogromne zapotrzebowanie na specjalistów z sektora public relations, od których wymaga się umiejętności profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych. Obecnie każda firma, produkt czy osoba prywatna, która chce odnieść sukces zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, musi właściwie dbać o swój wizerunek w Internecie, zadbać o właściwą komunikację w świecie mediów społecznościowych oraz stać się marką zapadającą w świadomość konsumentów.
Nasi wykładowcy to doświadczeni eksperci z obszaru public relations i marketingu, specjaliści od prowadzenia kampanii wizerunkowych, praktycy mający doświadczenie w pracy w firmach i agencjach z zakresu marketingu internetowego oraz PR w sieci. Wśród nich znajduje się m.in. Paweł Tkaczyk – autorytet w dziedzinie grywalizacji i storytellingu, czy Artur Jabłoński – znakomity copywriter odpowiedzialny za kampanie wielu marek.
WSAiB znajduje się w dobrze skomunikowanym centrum Gdyni, zaledwie 2 minuty od SKM Gdynia Wzgórze. Dlatego też, studenci z okolicznych miast oraz miejscowości szybko i bezproblemowo dostaną się na wydział – z Sopotu to zaledwie 10 minut, Gdańsk – 15 minut, Wejherowo – 25 minut.
Projekt PR
Na studiach pracujemy wyłącznie na żywych przykładach. Słuchacze samodzielnie budują strategię promocyjną, zarządzają komunikacją w social mediach, tworzą strony www i płatne kampanie on-line, przygotowują: briefy, pomysły na CSR, wypowiedzi do mediów oraz treści do reklam. Wszystko to pod okiem czołowych polskich marketerów.
szefowa Projekt PR
Zespół kreatywnych specjalistów z wiedzą i bogatym doświadczeniem, otwartych na wyzwania i realizację innowacyjnych pomysłów, czerpiących z pracy satysfakcję.Projekt PR opiera swoje działanie na metodzie zarządzania projektami i dlatego każdy projekt jest profesjonalnie prowadzony od analizy sytuacji wyjściowej, poprzez dobór narzędzi PR i ich efektywne wykorzystanie, po ewaluację skuteczności działań komunikacyjnych.Swoją ofertą Projekt PR odpowiada na rosnące zainteresowanie nowymi mediami, w tym social media, nie zaniechując wykorzystywania tradycyjnych form public relations jak media relations. |
• Public Relations. Istota PR. Strategia PR
• Budowanie relacji z otoczeniem. Internet, media elektroniczne i tradycyjne
• ePR. Kreowanie wizerunku w sieci, nowoczesne narzędzia, case study
• ePR dla instytucji i firm. Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o Internet
• Podstawy projektowania graficznego. Niezbędnik marketera
• Branding. Podstawy
• Service design. Design thinking.
• Działania SEO i kampanie SEM – jak prowadzić działania wpływające na dobrą pozycję
• SEO wizerunkowe
• Reklama w Internecie - budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
• Kampanie Ad Words – jak tworzyć kampanie o maksymalnym CTR
• Rola rzecznika prasowego
• PR wewnętrzny – jak opracować strategię i plan komunikacji wewnętrznej, intranet, chat, mailing
• Social Media - jak odnieść sukces w mediach społecznościowych
• Facebook i nie tylko – jak prowadzić profil, stronę i kampanię w mediach społecznościowych
• Co poza FB? Linkedin, Instagram, YT, Snapchat, TikTok
• Dziennikarstwo internetowe, czyli jak pisać teksty do Internetu
• Copywriting - redagowanie tekstów i ich optymalizacja pod kątem SEO
• Multimedia w PR Internetowym. Praca z i przed kamerą. Programy LIVE.
• Prawo autorskie w Internecie
• Konsultacje w zakresie tworzenia strategii
• Badanie skuteczności działań w Internecie, narzędzia analityczne, Google Analytics
• Grywalizacja, czyli w jaki sposób wirtualne gry i zabawy kształtują życie w realu i budują wizerunek
• Wystąpienia publiczne
Szadowiak Marta:
- Public Relations. Istota PR. Strategia PR
- Budowanie relacji z otoczeniem. Internet, media elektroniczne i tradycyjne
- ePR. Kreowanie wizerunku w sieci, nowoczesne narzędzia, case study
- ePR dla instytucji i firm. Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o Internet
Czajka Rafał/Maciej Wiśniewski:
- Działania SEO i kampanie SEM - jak prowadzić działania wpływające na dobrą pozycję
- SEO wizerunkowe
- Reklama w Internecie - budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
- Kampanie Ad Words - jak tworzyć kampanie o maksymalnym CTR
- Fotografia mobilna - pokaż, jak żyjesz, twórz atrakcyjne zdjęcia i filmy
Macioch Małgorzata:
- Podstawy projektowania graficznego. Niezbędnik marketera
Mróz Agnieszka:
- Service design. Design thinking
Węgierski Piotr:
- Social Media - jak odnieść sukces w mediach społecznościowych
- Facebook i nie tylko – jak prowadzić profil, stronę i kampanię w mediach społecznościowych
- Kampanie reklamowe w social mediach
- Co poza FB? TT/Instagram, YT
Blachowski Grzegorz:
- Rola rzecznika prasowego
- PR wewnętrzny – jak opracować strategię i plan komunikacji wewnętrznej, intranet, chat, mailing
Wrycza-Bekier Joanna:
- Copywriting, redakcja, optymalizacja. Recykling treści i krótkie pisanie do mediów społecznościowych
- Storytelling w praktyce.
Katarzyna Błaszczyk:
- Audio marketing. Szkolenia/webinary/warsztaty on-line/Podcasty w marketingu internetowym
Palak Tomasz:
- Prawo autorskie w Internecie
Miotk Anna:
- Badanie skuteczności działań w Internecie, narzędzia analityczne, Google Analytics
Paweł Tkaczyk
- Grywalizacja - czyli w jaki sposób wirtualne gry i zabawy kształtują życie w realu i budują wizerunek
Zalewski Michał:
- Wystąpienia publiczne. Prezentacje prac dyplomowych.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
- 9 zjazdów w roku akademickim;
- czas trwania studiów: dwa semestry.
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Marketing i PR w Internecie jest opracowanie strategii marketingowej bądź PR oraz zaprezentowanie przed komisją projektu kampanii marketingowej/PR dla określonego podmiotu. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
1. Wypełnij formularz on-line
2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł
dane do przelewu:
Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17
14 1090 1102 0000 0001 5050 1850
w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów
Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.
3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni
- kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)
- kserokopia/skan dowodu osobistego (oryginał do wglądu)
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)
4. Warunki przyjęcia
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).
5. Rezerwacja miejsca
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.
6. Zasady uruchomienia kierunku
Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.
piętro 2, p. 216
pon. - pt. 8.00 - 16.00
sobota w terminach zjazdów 8.00 - 16.00
Kontakt w sprawach związanych z obsługą słuchaczy studiów podyplomowych.
tel. 58 660 74 28
e-mail h.makowska@wsaib.pl
Rekrutacja na studia podyplomowe.
tel. 58 660 74 32
e-mail rekrutacja@wsaib.pl
Najstarsza niepubliczna szkoła wyższa na Pomorzu