Marketing i PR w Internecie

studia podyplomowe

Opis kierunku

Marketing i Public Relations w Internecie to wyjątkowe studia podyplomowe, dzięki którym od strony praktycznej poznasz zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zadaniem kierunku jest przygotować merytorycznie specjalistów, którzy sami będą w stanie planować oraz prowadzić kampanie wizerunkowe, tworzyć strategie marketingowe przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz aktywnie działać w mediach społecznościowych.

Studia podyplomowe przygotowane przez WSAiB stanowią odpowiedź na ogromne zapotrzebowanie na specjalistów z sektora public relations, od których wymaga się umiejętności profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowychObecnie każda firma, produkt czy osoba prywatna, która chce odnieść sukces zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, musi właściwie dbać o swój wizerunek w Internecie, zadbać o właściwą komunikację w świecie mediów społecznościowych oraz stać się marką zapadającą w świadomość konsumentów.

Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.

Cena za 1 semestr: 3200 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.

Marketing internetowy, studia podyplomowe – co zyskujesz?

Studia podyplomowe Marketing Internetowy i Public Relations kierowane są do:

Nasi wykładowcy to doświadczeni eksperci z obszaru public relations i marketingu, specjaliści od prowadzenia kampanii wizerunkowych, praktycy mający doświadczenie w pracy w firmach i agencjach z zakresu marketingu internetowego oraz PR w sieci.

WSAiB znajduje się w dobrze skomunikowanym centrum Gdyni, zaledwie 2 minuty od SKM Gdynia Wzgórze. Dlatego też, studenci z okolicznych miast oraz miejscowości szybko i bezproblemowo dostaną się na wydział – z Sopotu to zaledwie 10 minut, Gdańsk – 15 minut, Wejherowo – 25 minut.

100% praktyki

Na studiach pracujemy wyłącznie na żywych przykładach. Słuchacze samodzielnie budują strategię promocyjną, zarządzają komunikacją w social mediach, tworzą strony www i płatne kampanie on-line, przygotowują: briefy, pomysły na CSR, wypowiedzi do mediów oraz treści do reklam. Wszystko to pod okiem czołowych polskich marketerów.

Marta Szadowiak
pomysłodawczyni i opiekunka merytoryczna

Studia hybrydowe.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– 9 zjazdów w roku akademickim;
– czas trwania studiów: dwa semestry.

Grzegorz Blachowski
Rafał Czajka
Gosia Macioch
Anna Miotk
Agnieszka Mróz
Wiktor Nowak
Tomasz Palak
Monika Popow
Marta Szadowiak
Michał Wesołek
Maciej Wiśniewski
Joanna Wrycza-Bekier
Michał Zalewski
Karolina Zatorska

• Public Relations. Istota PR. Strategia PR
• Budowanie relacji z otoczeniem. Internet, media elektroniczne i tradycyjne
• ePR. Kreowanie wizerunku w sieci, nowoczesne narzędzia, case study
• ePR dla instytucji i firm. Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o Internet
• Podstawy projektowania graficznego. Niezbędnik marketera
• Branding. Podstawy
• Service design. Design thinking.
• Działania SEO i kampanie SEM – jak prowadzić działania wpływające na dobrą pozycję
• SEO wizerunkowe
• Reklama w Internecie – budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
• Kampanie Ad Words – jak tworzyć kampanie o maksymalnym CTR
• Rola rzecznika prasowego
• PR wewnętrzny – jak opracować strategię i plan komunikacji wewnętrznej, intranet, chat, mailing
• Social Media – jak odnieść sukces w mediach społecznościowych
• Facebook i nie tylko – jak prowadzić profil, stronę i kampanię w mediach społecznościowych
• Co poza FB? Linkedin, Instagram, YT, TikTok
• Dziennikarstwo internetowe, czyli jak pisać teksty do Internetu
• Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja pod kątem SEO
• Multimedia w PR Internetowym. Praca z i przed kamerą. Programy LIVE.
• Prawo autorskie w Internecie
• Konsultacje w zakresie tworzenia strategii
• Badanie skuteczności działań w Internecie, narzędzia analityczne, Google Analytics

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Marketing i PR w Internecie jest opracowanie strategii marketingowej bądź PR oraz zaprezentowanie przed komisją projektu kampanii marketingowej/PR dla określonego podmiotu. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)

– kserokopia/skan dowodu osobistego (oryginał do wglądu)

– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Partnerzy