• adres
    ul. Kielecka 7, Gdynia
  • tel
  • e-mail

Podyplomowe

Marketing i Public Relations w Internecie

Unikatowe studia podyplomowe Marketing i Public Relations w Internecie w praktyczny sposób przedstawiają zagadnienia związane z PR i marketingiem internetowym. Zadaniem studiów w Gdyni jest przygotowanie profesjonalnych kadr w obszarze Public Relations i marketingu, posiadających nowoczesne kwalifikacje i umiejętności wykorzystania narzędzi internetowych, tworzenia strategii i realizowania kampanii w oparciu o najlepsze praktyki marketingu internetowego oraz działań PR w Internecie.

Co zyskujesz?

  • nauczysz się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe w Internecie, jak budować świadomość marki i wizerunek w sieci
  • nabędziesz umiejętności w zakresie pozycjonowania, optymalizacji, prowadzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
  • otrzymasz ogromną dawkę praktycznych porad jak realizować działania Public Relations w sieci
  • dowiesz się jak korzystać z mediów interaktywnych do budowania sukcesu marki i firmy.

Studia kierowane są do:

  • kadry zarządzającej przedsiębiorstwami, odpowiedzialnej za strategie marketingowe
  • pracowników działów reklamy, marketingu, komunikacji, PR oraz agencji reklamowych
  • osób prowadzących firmy w obszarze PR i/lub marketingu
  • dziennikarzy, rzeczników prasowych
  • wszystkich osób, które chcą posiąść aktualną wiedzę z zakresu marketingu i PR.

Wykładowcy to doświadczeni eksperci w obszarze Public Relations i marketingu, specjaliści od prowadzenia kampanii wizerunkowych, praktycy mający doświadczenie pracy w firmach i agencjach z zakresu marketingu internetowego oraz PR w sieci, m.in. Paweł Tkaczyk - wybitny autorytet w dziedzinie grywalizacji i storytellingu, Artur Jabłoński - znakomity copywriter odpowiedzialny za kampanie wielu światowych marek.

Opłaty

    • cena za 1 semestr
    • 2100 zł

Możliwość podziału na 10 rat

Gwarancja stałego czesnego

Szczegółowe informacje

  • Projekt PR

Na studiach pracujemy wyłącznie na żywych przykładach. Słuchacze samodzielnie budują strategię promocyjną, zarządzają komunikacją w social mediach, tworzą strony www i płatne kampanie on-line, przygotowują: briefy, pomysły na CSR, wypowiedzi do mediów oraz treści do reklam. Wszystko to pod okiem czołowych polskich marketerów.

Marta Szadowiak

szefowa Projekt PR

b6 projekt pr marketing i or w internecie internetowy podyplomowe wsaib gdynia gdansk

 

Zespół kreatywnych specjalistów z wiedzą i bogatym doświadczeniem, otwartych na wyzwania i realizację innowacyjnych pomysłów, czerpiących z pracy satysfakcję.Projekt PR opiera swoje działanie na metodzie zarządzania projektami i dlatego każdy projekt jest profesjonalnie prowadzony od analizy sytuacji wyjściowej, poprzez dobór narzędzi PR i ich efektywne wykorzystanie, po ewaluację skuteczności działań komunikacyjnych.Swoją ofertą Projekt PR odpowiada na rosnące zainteresowanie nowymi mediami, w tym social media, nie zaniechując wykorzystywania tradycyjnych form public relations jak media relations.

Dołącz do naszych sieci społecznościowych