Social Media Manager

studia podyplomowe

Opis kierunku

Studia w trybie on-line.
Gwarantujemy, że cena czesnego nie wzrośnie i będzie taka sama do końca studiów.

W dzisiejszych czasach coraz mniej jest marek, które nie są obecne w przestrzeni internetowej i mediach społecznościowych. Aby świadomie i skutecznie mogły one funkcjonować online, potrzebują osoby, która umiejętnie będzie zarządzać wizerunkiem w sieci.

Taką osobą jest Social Media Manager odpowiedzialny za kompleksową komunikację między firmą lub marką a klientem, przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych narzędzi. Często praca na takim stanowisku wymaga nie tylko znajomości zagadnień związanych z social media, ale również umiejętności managerskich, efektywnego zarządzania projektami, kreowania angażujących treści, umiejętnego komunikowania się z klientami, prowadzenia kampanii marketingowych, znajomości e-commerce czy tworzenia strategii obecności w Internecie.

Podczas studiów podyplomowych na kierunku Social Media Manager kompleksowo przygotujemy Cię do sprawnego poruszania się w świecie social mediów z wykorzystaniem aktualnych trendów marketingowych.

Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.

Cena za 1 semestr: 3200 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.

Dlaczego warto wybrać kierunek Social Media Manager?

Studia podyplomowe na kierunku Social Media Manager to intensywny, praktyczny kurs, podczas którego nasi wykładowcy dzielą się wiedzą, omawiają i analizują aktualne trendy oraz uczą, w jaki sposób umiejętnie prowadzić działania w mediach społecznościowych.

Na kierunku Social Media Manager kładziemy silny nacisk na praktykę. Co roku uaktualniamy harmonogram, ten rok będzie obfitował w narzędzia AI! Zajęcia prowadzą praktycy, którzy swoją wiedzę opierają na empirycznym doświadczeniu w branży mediów społecznościowych i digital marketingu. Dzięki temu, że osoby wykładające na tym kierunku to wyłącznie doświadczeni eksperci w swoich dziedzinach, słuchacze nie tylko poznają teorię i narzędzia, ale przede wszystkim dowiedzą się, w jakim kontekście i jak poprawnie je wykorzystywać oraz w jaki sposób mierzyć ich skuteczność.

Studia podyplomowe social media – dla kogo?

Social Media Manager to kierunek dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu cyfrowych mediów, pragną wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz dążą do ugruntowania dotychczas zdobytej wiedzy o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych. Studia podyplomowe w obszarze social media to wybór dla Ciebie, jeśli działasz (lub planujesz zacząć) w obszarze komunikacji marketingowej, chcesz wdrażać rozwiązania z zakresu marketingu internetowego w firmie lub po prostu pragniesz zaznajomić się z trendami, newsami i nowinkami z zakresu mediów społecznościowych

Social media studia – co zyskasz?

Co dalej?
Studia podyplomowe na kierunku Social Media Manager pozwalają nabyć kompleksową wiedzę oraz praktyczne umiejętności, które absolwenci WSAiB będą mogli od razu wykorzystać w przyszłej pracy w agencjach interaktywnych, kreatywnych działach marketingu, e-commerce czy Public Relations. Nasi absolwenci z powodzeniem znajdują zatrudnienie na stanowiskach menadżerów, specjalistów do spraw social mediów czy marketingu internetowego. Bez wątpienia Social Media Manager to zawód przyszłości.

Partner kierunku

Beeffective to agencja marketingu internetowego z Gdyni. Kreujemy wizerunek, produkujemy content, dbamy o wzrosty sprzedaży, wypełniamy zapotrzebowanie Klientów na usługi najwyższej jakości i gwarantujemy namacalne, widoczne efekty. Na rynku reklamowym działamy już ponad 10 lat, cały czas śledząc trendy, analizując to, co dzieje się wokół i zdobywając najświeższą wiedzę w zakresie kampanii internetowych oraz komunikacji w social media. Naszą pasją jest ciągłe doskonalenie i wdrażanie nowości. Dzięki temu dostarczamy naszym Klientom pomysły i rozwiązania na miarę ich oczekiwań oraz konkretne, mierzalne wyniki.

Poznaj Partnera studiów – wejdź

100% praktyki

W trakcie studiów dużą wagę przywiązujemy do praktyki. Słuchacze poznają konkretne case study i know-how od najlepszych ekspertów z branży. Śledzimy nowości w zakresie digital marketingu i dzielimy się najnowszymi trendami. Dzięki temu studenci są przygotowani, aby sprawnie poruszać się w świecie social mediów, umiejętnie wykorzystując aktualne trendy marketingowe.

Klaudia Chmielewska
Head of Social Media, Beeffective

Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– studia prowadzone są w trybie on-line i obejmują 9 weekendów w roku akademickim
– czas trwania studiów: dwa semestry.

Terminy spotkań ONLINE studia podyplomowe SOCIAL MEDIA MANAGER 2023/2024

  • Zjazd nr 1 28-29 października 2023
  • Zjazd nr 2 18-19 listopada 2023
  • Zjazd nr 3 9-10 grudnia 2023
  • Zjazd nr 4 13-14 stycznia 2024
  • Zjazd nr 5 10-11 lutego 2024
  • Zjazd nr 6 16-17 marca 2024
  • Zjazd nr 7 20-21 kwietnia 2024
  • Zjazd nr 8 18-19 maja 2024
  • Zjazd nr 9 8-9 czerwca 2024 (Obrony stacjonarne, ale jest możliwość online)

Poniżej lista wybranych przedmiotów 2023/2024.

  • Wprowadzenie do social media marketingu i trendy w social media.
  • Przydatne narzędzia AI w pracy social media managera.
  • Budowanie marki i archetypy.
  • Cele obecności w social media.
  • Prawo w marketingu.
  • Wprowadzenie do strategii social media.
  • Copywriting z wykorzystaniem AI.
  • Warsztaty – Chat GPT.
  • Od koncepcji do kreacji. Podstawy kompozycji grafiki użytkowej, keyvisual i design system.
  • Instagram w biznesie.
  • Profesjonalny profil na Facebooku.
  • Najlepsze praktyki tworzenia LinkedIn Page.
  • Budowanie marki osobistej na LinkedIn.
  • Zmiany zachodzące w świecie digital – polityka ciasteczek.
  • X i jego możliwości (Twitter).
  • Transmisje LIVE – przydatne narzędzia.
  • YouTube i video marketing.
  • Recykling treści, dystrybucja contentu.
  • Warsztaty – Kalendarze postów.
  • Mapa podróży klienta w b2b i b2c.
  • TikTok i jego możliwości.
  • PINTEREST- dobre praktyki.
  • Content marketing / SEO.
  • Kampanie kreatywne.
  • Google Analytics – wprowadzenie do analityki internetowej.
  • Środowisko Meta – wprowadzenie do kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie.
  • Tworzenie reklam w środowisku Meta.
  • Influencer marketing.
  • Charakterystyka narzędzi reklamowych w social media (LinkedIn, TikTok, Pinterest, Quora, Reddit).
  • Prezentacje strategii marek w social media.

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest stworzenie strategii obecności wybranej marki w social media.

Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)

– kserokopia/skan dowodu osobistego (oryginał do wglądu)

– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Partnerzy