HR Business Partner

studia podyplomowe

Opis kierunku

Studia podyplomowe HR Business Partner odbywają się w trybie stacjonarnym – w siedzibie Uczelni.


 Trwa rekrutacja na semestr letni. Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć: MARZEC 2025.Dołącz do grupy już teraz – liczba miejsc ograniczona.


Studia HR Business Partner przygotowują do pełnienia strategicznej roli HR w organizacji. Program łączy najnowsze trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, technologie HR oraz aspekty psychologiczne, prawne i biznesowe. Uczestnicy zdobywają umiejętności, które pozwolą im skutecznie budować strategie HR, wdrażać innowacyjne rozwiązania oraz wspierać organizację w osiąganiu celów biznesowych.

Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.

Dla kogo studia podyplomowe HR Business Partner

Studia kierowane są:

Dlaczego warto studiować na kierunku HR Business Partner

Co potem

Program i organizacja studiów HR Business Partner

Program studiów
Organizacja studiów

Studia stacjonarne.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– 9 zjazdów w roku akademickim;
– czas trwania studiów: dwa semestry.

Forma zaliczenia

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zdanie po II semestrze egzaminu końcowego w formie testu sprawdzającego wiedzę. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Kadra na kierunku HR Business Partner

CEO Perfect Consulting| Executive Coach | HR Expert | Business Consultant
Dynamiczna liderka i ekspert w obszarze HR, coachingu oraz doradztwa biznesowego. Koncentruję się na wspieraniu organizacji w budowaniu skutecznych zespołów, projektowaniu systemów motywacyjnych i ocen pracowniczych oraz wdrażaniu nowoczesnych strategii zarządzania. Zwolenniczką działania – wierzy, że kluczem do sukcesu jest konsekwentna praca, otwartość na zmiany i nieustanny rozwój.

Kluczowe kompetencje:
✔ Rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, Direct Search)
✔ Doradztwo w zakresie HR i strategii personalnych
✔ Prowadzenie negocjacji i projektowanie systemów motywacyjnych
✔ Coaching i rozwój kompetencji menedżerskich
✔ Tworzenie i prowadzenie programów szkoleniowych oraz warsztatów strategicznych
✔ Opracowywanie i wdrażanie metodologii zarządzania zespołami (MBO, rozwój talentów)

Certyfikaty i kwalifikacje:
📌 MBA, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
📌 Studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Uniwersytet Gdański
📌 Certyfikowany coach ICC
📌 Certyfikaty Extended DISC, Thomas International

Marketing Project Manager & HR Expert/ No Fluff Jobs

Manager z wieloletnim doświadczeniem w różnych obszarach biznesu, w tym w komunikacji i marketingu, sprzedaży, zarządzaniu projektami, organizacji wydarzeń oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jej podejście do pracy charakteryzuje pasja do nowych projektów i wyzwań, a także pozytywna energia, którą stara się wnosić do każdego działania.

Ekspert rynku fintech, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce. Doradca, mentor i wykładowca. Współwłaściciel firmy doradczej happy birds, zajmującej się doradztwem strategicznym i skalowaniem przedsiębiorstw. Menedżer C-level z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Wieloletni członek zarządu w spółkach fintech, w tym w jako prezes zarządu Autopay, Autopay Europe oraz Payland net. W 2009 r. uhonorowany przez ZBP tytułem Ambasadora Gospodarki Elektronicznej, w 2010 r. – Odznaką Honorową ZBP, a w 2016 r. – Medalem Mikołaja Kopernika. Jest także laureatem nagrody im. Profesora Remigiusza Kaszubskiego. W 2020 kapituła nagrody portalu cashless.pl uznała Sebastiana Ptaka za Osobowość Fintech 2020.

Sebastian Ptak jest również zaangażowany w liczne inicjatywy społeczne i charytatywne. Zasiada w Radzie Fundacji „Instytut Humanites” oraz Fundacji „Inspirujące przykłady”.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył studia podyplomowe z zarządzania projektami na Uniwersytecie Gdańskim oraz program „Zarządzanie Działem Sprzedaży” w Szkole Zarządzania Sprzedażą, zakończony uzyskaniem Diploma of Practitioner in Sales (DPS), uznawanego za odpowiednik mini MBA w sprzedaży. Posiadacz certyfikatu IPMA w zakresie zarządzania projektami. Obecnie student studiów post-MBA na Politechnice Warszawskiej w ramach Akademii Psychologii Przywództwa pod patronatem Jacka Santorskiego. Ekspert w obszarze strategii biznesowej, transformacji organizacyjnych oraz przywództwa, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i rozwoju biznesu. Wykładowca akademicki oraz praktyk – współzałożyciel i partner zarządzający w firmie doradczej happy birds, wspierającej liderów i organizacje w skutecznym wdrażaniu zmian oraz budowaniu długofalowych strategii.

W roli wykładowcy łączy wiedzę akademicką z praktycznym podejściem, prowadząc zajęcia w dynamiczny i warsztatowy sposób. Autor programów warsztatowych nastawionych na interakcję i rozwój kompetencji uczestników.

Product Marketing Manager w najszybciej rozwijającym się ATS w Polsce Absolwentka Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, od prawie 8 lat bierze czynny udział w rozwijaniu systemu rekrutacyjnego TRAFFIT. Brała udział w kilkuset wdrożeniach systemu ATS oraz doradza w optymalizacji procesów poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii HRTech. Jej zainteresowania skupiają się wokół candidate experience, analityki HR i marketingu rekrutacyjnego – w czym pomaga wcześniejsze doświadczenie zawodowe w marketingu cyfrowym i e-commerce.

CEO Agencji Linkedin WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA. Od ponad 10 lat prowadzi działalność w zakresie budowania wizerunku marek osobistych i firmowych, posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży. Wykładowczyni na wielu uczelniach, m.in.: SGH, UG, WSAiB, Szkoła Filmowa im. Kieślowskiego, Uniwersytet Merito. Do jej klientów zalicza się top management wielu znanych firm i korporacji (KGHM, Lotos, PKP Intercity, Capgemini, mBank, TM Toys, etc), a także marki osobiste ze świata polityki i sportu. Kończyła prawo na WPiA UG oraz podyplomowe studia na SWPS z psychologii wizerunku.

Absolwent Wydziału Zarządzania PG. Przeszedł ścieżkę od specjalisty do członka zarządu. Od 1999 roku konsultant i doradca w zakresie systemów wspierających ZKL w firmach i administracji publicznej, Autor ponad 10 poradników w zakresie HRM.

Ekspert w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Prezes ForFuture oraz Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Członek EAPM (European Association for People Management). Wykładowca na kilku uczelniach (w tym: SGH, WSB Merito, PG). Członek Kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki. Posiada ponad 30-to letnie doświadczenie w branży szkoleniowo – konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych oraz pakietu narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim: Smart HR. Autor książek: „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi” (PWE 2004), „Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników” (WK 2008), „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi – perspektywa firmowa i osobista” (WK 2024), „HR Business Partner – praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji” oraz „HR Toolbox” cz.1 i 2 (INFOR; 2017) jak również licznych publikacji z zakresu ZKL, zarządzania kompetencjami, Human Performance Improvement i strategii organizacji.

Małgorzata Koniuszy jest mentorką oraz trenerką biznesu i rozwoju osobistego. Łączy ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich w międzynarodowych firmach z profesjonalnym przygotowaniem w zakresie coachingu i mentoringu. Jest autorką programu Happy Work Culture, który wspiera organizacje w budowaniu pozytywnej kultury pracy, zwiększając zaangażowanie pracowników i efektywność biznesową.

W swojej karierze Małgorzata współtworzyła strategie rozwoju, misję, wizję, wartości oraz cele i zasady etyczne dla firm. Nadzorowała i wdrażała różnorodne standardy zarządzania dla klientów na rynku globalnym. Jako menedżerka ryzyk strategicznych i operacyjnych skutecznie identyfikowała i minimalizowała zagrożenia biznesowe.

Obecnie, jako CEO i założycielka Happy Work Culture, koncentruje się na budowaniu i rozwijaniu pozytywnej kultury organizacyjnej w firmach, zwiększając zaangażowanie pracowników i efektywność operacyjną.

specjalistka w zakresie marketingu oraz nowoczesnych technologii i ich wykorzystywania między innymi w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Twórca cyfrowy.

Absolwentka filologii polskiej oraz zarządzania ze specjalizacją marketing i nowe media, a także psychologii w biznesie, od lat związana z edukacją akademicką i szkoleniami. Wykładowca w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji marketingowej, HR oraz kreowania marki pracodawcy.

Łączy świat prawa i technologii, koncentrując swoją aktywność zawodową na obsłudze spółek technologicznych. Wspiera Zarządy w podejmowaniu bezpiecznych prawnie decyzji (procesy negocjacji i zawierania kontraktów handlowych), a także we wdrażaniu niezbędnych procedur, polityk i dokumentacji zapewniających zgodność z obowiązującymi regulacjami.

Cena studiów podyplomowych HR Business Partner

Cena za 1 semestr: 3000 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.

Sprawdź możliwość dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych

Zasady rekrutacji na studia podyplomowe

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)

– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Trwa rekrutacja na studia podyplomowe

Partner kierunku

Logo Perfect Consulting

Studia organizowane są przy współpracy z firmą doradczo-szkoleniową Perfect Consulting, która 26 lat działa na rynku HR realizując zaawansowane i kompleksowe usługi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Firma wspiera swoich Klientów w takich obszarach, jak: rekrutacja i selekcja pracowników, szkolenia i rozwój, coaching, doradztwo organizacyjne oraz badania.

Zdjęcie wideo

Studia podyplomowe HR Business Partner

Zdjęcie Hanna Kąkol

100% praktyki

Celem studiów jest przygotowanie do pracy na stanowisku HR Business Partnera – specjalisty HR zorientowanego na pracę w warunkach globalizacji rynków. Przekażemy Ci usystematyzowaną wiedzę z obszaru nowoczesnego HR, abyś skuteczniej pełnił/-a rolę partnera strategicznego w zakresie rozwoju personelu. Program naszych studiów ukierunkowany jest na kształtowanie umiejętności analizowania, diagnozowania, projektowania rozwiązań z obszaru nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Hanna Kąkol, Dyrektor Zarządzający w Perfect Consulting
Zdjęcie budynek WSAiB

Jakie umiejętności zdobyły? Jak się rozwinęły zawodowo? Czy polecą? Absolwentki o studiach podyplomowych HR Business Partner w WSAiB Gdynia w najróżniejszych okolicznościach „przyrody”. Opiekę merytoryczną nad kierunkiem sprawuje Perfect Consulting Agencja Pracy.

Partnerzy

Altkom Akademia
Icf
No Fluff Jobs
Hr Business Partner
CKiMS
Perfect Consulting
Logo SPPON