Marketing i PR w Internecie

studia podyplomowe

Opis kierunku

Trwa rekrutacja na studia rozpoczynające się w październiku 2025 r.

Studia w trybie stacjonarnym – w siedzibie Uczelni.

Chcesz poznać sekrety kampanii reklamowych w internecie?

Studia podyplomowe Marketing i PR w Internecie to wyjątkowa propozycja, dzięki której od strony praktycznej poznasz zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zadaniem kierunku jest przygotować merytorycznie specjalistów, którzy sami będą w stanie planować oraz prowadzić kampanie wizerunkowe, tworzyć strategie marketingowe przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz aktywnie działać w mediach społecznościowych.

Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.

Dla kogo studia podyplomowe Marketing i PR w Internecie

Dlaczego warto studiować na kierunku Marketing i PR w Internecie

Nasi wykładowcy to doświadczeni eksperci z obszaru public relations i marketingu, specjaliści od prowadzenia kampanii wizerunkowych, praktycy mający doświadczenie w pracy w firmach i agencjach z zakresu marketingu internetowego oraz PR w sieci.

WSAiB znajduje się w dobrze skomunikowanym centrum Gdyni, zaledwie 2 minuty od SKM Gdynia Wzgórze. Dlatego też, studenci z okolicznych miast oraz miejscowości szybko i bezproblemowo dostaną się na uczelnię – z Sopotu to zaledwie 10 minut, Gdańsk – 15 minut, Wejherowo – 25 minut.

Program i organizacja studiów Marketing i PR w Internecie

Program studiów
Organizacja studiów

Studia w trybie stacjonarnym – w siedzibie Uczelni.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– 9 zjazdów w roku akademickim;
– czas trwania studiów: dwa semestry.

Forma zaliczenia

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Marketing i PR w Internecie jest opracowanie strategii marketingowej bądź PR oraz zaprezentowanie przed komisją projektu kampanii marketingowej/PR dla określonego podmiotu. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Kadra na kierunku Marketing i PR w Internecie

Cena studiów podyplomowych Marketing i PR w Internecie

Cena za 1 semestr: 3400 zł
Możliwość podziału na 9 rat

Sprawdź możliwość dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych

Zasady rekrutacji na studia podyplomowe

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Trwa rekrutacja na studia podyplomowe

Zdjęcie Marta Szadowiak - studia podyplomowe marketing i pr w internecie

100% praktyki

Na studiach pracujemy wyłącznie na żywych przykładach. Słuchacze samodzielnie budują strategię promocyjną, zarządzają komunikacją w social mediach, tworzą strony www i płatne kampanie on-line, przygotowują: briefy, pomysły na CSR, wypowiedzi do mediów oraz treści do reklam. Wszystko to pod okiem czołowych polskich marketerów.

Marta Szadowiak, pomysłodawczyni i opiekunka merytoryczna

Partnerzy

Altkom Akademia
Icf
No Fluff Jobs
Hr Business Partner
CKiMS
Perfect Consulting
Logo SPPON