Marketing i PR w Internecie

studia podyplomowe

Opis kierunku

Marketing i Public Relations w Internecie to wyjątkowe studia podyplomowe, dzięki którym od strony praktycznej poznasz zagadnienia związane z szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zadaniem kierunku jest przygotować merytorycznie specjalistów, którzy sami będą w stanie planować oraz prowadzić kampanie wizerunkowe, tworzyć strategie marketingowe przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz aktywnie działać w mediach społecznościowych.

Studia podyplomowe przygotowane przez WSAiB stanowią odpowiedź na ogromne zapotrzebowanie na specjalistów z sektora public relations, od których wymaga się umiejętności profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowychObecnie każda firma, produkt czy osoba prywatna, która chce odnieść sukces zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, musi właściwie dbać o swój wizerunek w Internecie, zadbać o właściwą komunikację w świecie mediów społecznościowych oraz stać się marką zapadającą w świadomość konsumentów.

Ważne! Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zebrania się grupy!
W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji.

cena za 1 semestr: 3200 zł
Możliwość podziału na 9 rat

Marketing internetowy, studia podyplomowe – co zyskujesz?

Studia podyplomowe Marketing Internetowy i Public Relations kierowane są do:

Nasi wykładowcy to doświadczeni eksperci z obszaru public relations i marketingu, specjaliści od prowadzenia kampanii wizerunkowych, praktycy mający doświadczenie w pracy w firmach i agencjach z zakresu marketingu internetowego oraz PR w sieci. Wśród nich znajduje się m.in. Paweł Tkaczyk – autorytet w dziedzinie grywalizacji i storytellingu, czy Artur Jabłoński – znakomity copywriter odpowiedzialny za kampanie wielu marek.

WSAiB znajduje się w dobrze skomunikowanym centrum Gdyni, zaledwie 2 minuty od SKM Gdynia Wzgórze. Dlatego też, studenci z okolicznych miast oraz miejscowości szybko i bezproblemowo dostaną się na wydział – z Sopotu to zaledwie 10 minut, Gdańsk – 15 minut, Wejherowo – 25 minut.

Partner kierunku

Zespół kreatywnych specjalistów z wiedzą i bogatym doświadczeniem, otwartych na wyzwania i realizację innowacyjnych pomysłów, czerpiących z pracy satysfakcję.Projekt PR opiera swoje działanie na metodzie zarządzania projektami i dlatego każdy projekt jest profesjonalnie prowadzony od analizy sytuacji wyjściowej, poprzez dobór narzędzi PR i ich efektywne wykorzystanie, po ewaluację skuteczności działań komunikacyjnych.Swoją ofertą Projekt PR odpowiada na rosnące zainteresowanie nowymi mediami, w tym social media, nie zaniechując wykorzystywania tradycyjnych form public relations jak media relations.

100% praktyki

Na studiach pracujemy wyłącznie na żywych przykładach. Słuchacze samodzielnie budują strategię promocyjną, zarządzają komunikacją w social mediach, tworzą strony www i płatne kampanie on-line, przygotowują: briefy, pomysły na CSR, wypowiedzi do mediów oraz treści do reklam. Wszystko to pod okiem czołowych polskich marketerów.

Marta Szadowiak
szefowa Projekt PR

Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– 9 zjazdów w roku akademickim;
– czas trwania studiów: dwa semestry.

• Public Relations. Istota PR. Strategia PR
• Budowanie relacji z otoczeniem. Internet, media elektroniczne i tradycyjne
• ePR. Kreowanie wizerunku w sieci, nowoczesne narzędzia, case study
• ePR dla instytucji i firm. Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o Internet
• Podstawy projektowania graficznego. Niezbędnik marketera
• Branding. Podstawy
• Service design. Design thinking.
• Działania SEO i kampanie SEM – jak prowadzić działania wpływające na dobrą pozycję
• SEO wizerunkowe
• Reklama w Internecie – budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
• Kampanie Ad Words – jak tworzyć kampanie o maksymalnym CTR
• Rola rzecznika prasowego
• PR wewnętrzny – jak opracować strategię i plan komunikacji wewnętrznej, intranet, chat, mailing
• Social Media – jak odnieść sukces w mediach społecznościowych
• Facebook i nie tylko – jak prowadzić profil, stronę i kampanię w mediach społecznościowych
• Co poza FB? Linkedin, Instagram, YT, Snapchat, TikTok
• Dziennikarstwo internetowe, czyli jak pisać teksty do Internetu
• Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja pod kątem SEO
• Multimedia w PR Internetowym. Praca z i przed kamerą. Programy LIVE.
• Prawo autorskie w Internecie
• Konsultacje w zakresie tworzenia strategii
• Badanie skuteczności działań w Internecie, narzędzia analityczne, Google Analytics
• Grywalizacja, czyli w jaki sposób wirtualne gry i zabawy kształtują życie w realu i budują wizerunek
• Wystąpienia publiczne

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Marketing i PR w Internecie jest opracowanie strategii marketingowej bądź PR oraz zaprezentowanie przed komisją projektu kampanii marketingowej/PR dla określonego podmiotu. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)

– kserokopia/skan dowodu osobistego (oryginał do wglądu)

– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Partnerzy

Masz pytania?