Zarządzanie Projektami

studia podyplomowe

Opis kierunku

Trwa rekrutacja na semestr letni, przewidywany termin rozpoczęcia zajęć: luty/marzec 2025.
studia w trybie on-line
W erze globalizacji i technologii, efektywne zarządzanie projektami staje się kluczowym elementem sukcesu organizacji. Nasze  studia podyplomowe Zarządzanie Projektami oferują nowoczesne podejście do edukacji menedżerskiej, dostarczając solidnych podstaw teoretycznych, ale także umożliwiając uczestnikom praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.

To przede wszystkim propozycja dla osób, które aspirują do pełnienia kluczowych ról w zarządzaniu projektami oraz dla tych, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowy

Studia podyplomowe Zarządzanie projektami to studia on-line   –  rekrutacja trwa.


Trwa rekrutacja na studia podyplomowe. Dołącz do grupy już teraz.


W grupach obowiązuje limit miejsc, decyduje kolejność rejestracji!

Dla kogo studia podyplomowe Zarządzanie Projektami

Studia podyplomowe Zarządzanie Projektami są idealne dla:

Studia podyplomowe Zarządzanie Projektami to dobra propozycja także dla osób myślących o zmianie kariery, oferując im niezbędne narzędzia do efektywnego i strategicznego zarządzania projektami w różnorodnych środowiskach zawodowych.

Dlaczego warto studiować na kierunku Zarządzanie Projektami

Studia podyplomowe Zarządzanie Projektami w WSAiB w Gdyni:

Pozyskane umiejętności

Studia podyplomowe Zarządzanie Projektami umożliwią Ci:

Program i organizacja studiów Zarządzanie Projektami

Program studiów

Podstawy Zarządzania Projektami

Klasyczne Zarządzanie Projektami

Zwinne Zarządzanie Projektami i Zarządzanie Zmianą

Kompetencje Osobiste w Zarządzaniu Projektami

Organizacja studiów

Studia on-line.
Zajęcia obejmują 180 godzin dydaktycznych, co odpowiada 30 punktom ECTS, realizowanych w soboty/niedziele w godzinach 09.00 – 17.30
– 9  zjazdów w roku akademickim,
– czas trwania studiów: dwa semestry.

Forma zaliczenia

Zaliczenie studiów następuje na podstawie testu końcowego. Test zostanie przeprowadzony na ostatnim zjeździe. Test trwa 1 godzinę i składa się z ok. 30 pytań obejmujących zakresem merytorycznym zrealizowane w trakcie studiów przedmioty.

Kadra na kierunku Zarządzanie Projektami

Jakub Bruski - kadra, studia podyplomowe zarządzanie projektamiProject Manager, Trener, Konsultant.

W pracy trenera korzysta z bogatych doświadczeń zebranych w pracy w różnych sektorach i funkcjach organizacji. Pracował zarówno w organizacjach międzynarodowych, jak i firmach polskich, w obszarze marketingu i zarządzania produktami, konsultingu, analiz biznesowych i badań rynku. We wszystkich tych obszarach prowadził lub brał udział w rozmaitych projektach wprowadzających nowe produkty, optymalizujących procesy biznesowe, wprowadzających nowe usługi na rynek lub definiujących systemy wsparcia dla poszczególnych usług lub procesów. Brał udział w programach związanych z rozwojem kompetencji i łączenia organizacji. Wszelkie działania, za które jest odpowiedzialny umieszcza w szerokim kontekście organizacji, identyfikując i analizując istotne czynniki i wyciągając wnioski uwzględniające obraz całości.

Kładzie duży nacisk na odniesienie teorii do rzeczywistości zawodowej uczestników oraz praktyczne podejście w aplikowaniu przedstawianych metod, tak aby uczestnicy odnieśli korzyści ze wzrostu efektywności w wyniku poznania i zastosowania nowy metod pracy. W praktyce trenerskiej inspiruje uczestników do własnych poszukiwań, poszerzania horyzontów i rozwoju.

Akredytowany trener PRINCE2, PRINCE2 Agile, Agile PM oraz Agile BA,

Absolwent Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego, Studiów MBA i Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Projektem na WSAiB.

Mariusz Kulawik - kadra, studia podyplomowe zarządzanie projektamiDoświadczony kierownik projektów oraz ekspert w dziedzinie zarządzania portfelem, programem i projektami. Od 14 lat skutecznie realizuje multidyscyplinarne projekty, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Jako Kierownik Projektu realizuje projekty wraz z dostosowaniem metodyki do warunków projektu, wdrożeniem i przeszkoleniem zespołu oraz integracją z narzędziami wspierającymi Microsoft365 (między innymi: Microsoft Project, Power Automate wraz z AI Builder, Power BI, Azure DevOps, EasyRedmine, FlexiProject, Jira, HadronePPM). Dodatkowo audytuje, wdraża i optymalizuje metodyki oraz standardy zarządzania portfelem, programem i projektem w organizacjach, wykorzystując standardy: P3O®, MoP®, MoR®, MSP®, PRINCE2®, SAFe, Nexus, PRINCE2®Agile, Scrum, Lean Startup.

Akredytowany trener PRINCE2®, PRINCE2®Agile, MoR® oraz SCRUM. Microsoft Certified Professional. Global Ambassador PRINCE2® i DevOps Institute.

Joanna Dąbrowska - kadra, studia podyplomowe zarządzanie projektamiProject Manager, Facylitatorka, Trenerka, Konsultantka.

Ma różnorodne, praktyczne doświadczenie projektowe, zarówno  z obszaru PRINCE2, jak i Agile. Jako trener specjalizuje się w Zarządzaniu Projektami, Zarządzaniu Zmianą, obszarze kompetencji społecznych i w Facylitacji.

Od 7 lat prowadzi szkolenia dla zespołów, managerów oraz kadry zarządzającej oraz prowadzi zajęcia ze studentami. Przeszkoliła już kilka tysięcy osób, a uczestnicy warsztatów i szkoleń podkreślają jej bogate praktyczne doświadczenie, rzeczowość, bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność jasnego, zrozumiałego przekazywania informacji, kulturę osobistą oraz chwalą energetyczną, sprzyjającą atmosferę podczas prowadzonych zajęć.

Jej pasją jest psychologia biznesu i różnice między ludźmi, które, uświadomione, zrozumiane i umiejętnie zarządzane, są siłą napędzającą i podnoszącą efektywność zespołu. Uważa, że każda zmiana może być szansą, a nie ograniczeniem. Mocno wierzy w zwinne wartości i sens ich stosowania i umacniania w zespole. Wyznaje zasadę, że nie ma trudnych ludzi, jest tylko źle dobrany proces.

Akredytowany trener zarządzania projektami, zarządzania zmianą i facylitator.

Z wykształcenia politolog (Uniwersytet Warszawski) PR-owiec (Uniwersytet Warszawski) oraz psycholog (SWPS).

Łukasz Krajnik - kadra, studia podyplomowe zarządzanie projektamiProject Manager, Scrum Master, Lean Six Sigma Black Belt, Trener, Konsultant z zakresu optymalizacji procesów oraz transformacji organizacyjnych.

Zaczynał jako specjalista ds. kontroli jakości pracując przy linii razem z operatorami. To praktyczne podejście zostało z nim po dziś dzień. Po otrzymaniu stanowiska kierownika kontroli jakości rozwijał systemy zarzadzania jakością oraz optymalizacji procesów produkcyjnych w jednej z największych fabryk mebli w Środkowej Europie. Swoje 18-letnie doświadczenie zdobywał nie tylko w Polsce, ale także w Portugalii USA, Chinach, Rosji oraz Szwecji cały czas pracując w środowisku produkcyjnym. Podczas tego okresu kierował zespołami, rozwijał nowe produkty oraz tworzył krzepkie i zwinne procesy umożliwiające osiąganie coraz to nowych celów organizacyjnych i produktowych. Pracował także w centrum rozwoju nowego produktu, gdzie opracowywał skuteczny proces dostarczania produktów innowacyjnych na skalę przemysłową. Zajmował się także akademią projekt managementu dla całej IKEA Industry tworząc standardy, programy szkoleniowe oraz przekazując swoją wiedzę setkom przyszłych kierowników projektów.

Od 11 lat szkoli i doradza przedsiębiorstwom na całym świecie. Akredytowany trener Scrum, Six Sigma, PMI oraz audytor ISO. Specjalizuje się w optymalizacji procesów metodami zwinnymi Lean oraz Six Sigma oraz prowadzeniu projektów. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych multi-kulturowych korporacjach. Wykształcił już kilkuset Green Beltów oraz Black Beltów i podobną ilość Scrum Masterów.

Lucyna Konkel - kadra studia podyplomowe zarządzanie projektamiHR Manager, coach z ponad 13-letnim doświadczeniem, Scrum Master zespołów IT. Realizowała projekty rozwojowe w międzynarodowych firmach (Avon, GE Money Bank, DCT Gdańsk, BEST SA). Pracowała jako Scrum Master w takich firmach jak Apteka Gemini oraz Silky Coders. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji miękkich w obszarze IT, szczególnie w zespołach zwinnych. Stworzyła i wdrażała programy rozwoju kompetencji miękkich dla Scrum Masterów, Product Ownerów, liderów  i zespołów IT. Uczy, jak wykorzystywać zwinne podejście w codziennej pracy, zarówno w obszarze IT, jak i poza nim. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową z psychologią. Pracuje zarówno z zespołami, jak i indywidualnie podczas sesji coachingowych i mentoringowych.

Cena studiów podyplomowych

Cena za 1 semestr nauki: 3700 zł.
Możliwość podziału na 9 rat.

Sprawdź możliwość dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych

Zasady rekrutacji na studia podyplomowe

1. Wypełnij formularz on-line

2. Wpłać opłatę rekrutacyjna – 200 zł

dane do przelewu:

Santander Bank Polska Warszawa Al.Jana Pawła II 17

14 1090 1102 0000 0001 5050 1850

w tytule prosimy podać wybrany kierunek studiów

Jeżeli kierunek nie zostanie uruchomiony opłata jest zwracana.

3. Przygotuj dokumenty i dostarcz do Uczelni

– kserokopia/skan dyplomu ukończenia studiów (licencjackich/magisterskich, oryginał do wglądu)

– dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (można przesłać e-mailem: podyplomowe@wsaib.pl)

4. Warunki przyjęcia

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w Uczelni im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jest posiadanie studiów wyższych (ukończenie studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich na dowolnym kierunku).

5. Rezerwacja miejsca

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń, rejestracja na studia (wypełnienie formularza on-line) i dokonanie opłaty rekrutacyjnej.

6. Zasady uruchomienia kierunku

Studia zostają uruchomione po zebraniu się minimalnej grupy. Kandydat decyzję o uruchomieniu kierunku otrzymuje e-mailem.

Trwa rekrutacja na studia podyplomowe

Partner kierunku

Logo Altkom Akademia

Studia realizowane są we współpracy z Altkom Akademią – obecną na rynku od 30 lat firmą zajmującą pozycję lidera branży szkoleniowej w Polsce (zgodnie z prestiżowym rankingiem Computerworld Top 200).

Oferta edukacyjna Altkom Akademii obejmuje pełne spektrum potrzeb kompetencyjnych nowoczesnego biznesu – technologie i systemy informatyczne, programowanie, zarządzanie projektami, optymalizację procesów, controlling, prawo i umiejętności miękkie. To ponad tysiąc różnorodnych kursów i egzaminów, z których do tej pory skorzystało około 650 tys. osób, edukowanych przez 300 certyfikowanych wykładowców. W samym 2023 roku Altkom Akademia przeszkoliła ponad 42 000 kursantów!

Wysoki poziom świadczonych usług gwarantuje system zarządzania jakością zgodny z wymogami międzynarodowej normy ISO 9001:2015. Według przeprowadzanych ankiet ewaluacyjnych, 9/10 uczestników poleciłoby szkolenia Altkom Akademii swoim znajomym.

Zdjęcie Aneta Burdyk

100% praktyki

Studia podyplomowe  Zarządzanie Projektami na WSAiB to doskonały kierunek, który pozwoli Ci rozwinąć praktyczne umiejętności w tej dziedzinie.

Program studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami na na celu przekazanie wiedzy teoretycznej i zapoznanie kursantów z praktycznymi narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania, organizowania i monitorowania projektów. Studia te rozwijają również kompetencje interpersonalne, takie jak umiejętność pracy zespołowej, komunikacji i rozwiązywania problemów. Zdobytą wiedzę i umiejętności będziesz mógł wykorzystać w różnych branżach i poszerzyć swoje perspektywy zawodowe jako osoba zarządzająca projektami.

Kierunek ten otwiera drzwi do rozwoju kariery w dynamicznym środowisku projektowym. W dzisiejszym, szybko rozwijającym się świecie, umiejętności potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami są wyróżnikiem na rynku pracy. Dlatego studia podyplomowe Zarządzanie Projektem – Manager Projektów są inwestycją w zawodową przyszłość.

Aneta Burdyk, Key Account Manager

Partnerzy

Altkom Akademia
Icf
No Fluff Jobs
Hr Business Partner
CKiMS
Perfect Consulting
Logo SPPON