Ta strona używa plików Cookies. Czytaj więcej... ĂĹĽ
Szkolenia
1. Fenomen Social Media. Historia, dane, statystyki, ciekawostki.
2. Social Media w służbie marketingu:
a) YouTube – specyfika, możliwości, dobre praktyki.
b) Twitter – 160 magicznych znaków. Czym są hashtagi?
c) Google+ - miasto duchów, czy funkcjonalny serwis?
d) Snapchat – czy tylko dla millenialsów?
e) Instagram – magia zdjęć. Aplikacje dodatkowe, dobre praktyki, możliwości.
3. Przegląd mniej znanych platform i aplikacji social media.
4. Linkedin – sieć profesjonalistów.
a) Budowanie marki osobistej za pomocą Linkedin,
b) Reklama na Linkedin,
c) Linkedin dla przedsiębiorstw.
5. Facebook – największy serwis social media w historii.
a) Budowanie marki osobistej na Facebooku – wykorzystanie profilu prywatnego w kreowaniu marki własnej oraz wsparcia sprzedaży,
b) Strona firmowa (fanpage) na Facebooku – jedna z najpotężniejszych wizytówek świata,
c) Reklama na Facebooku – jeden z największych i najskuteczniejszych ekosystemów reklamowych w internecie, omówienie możliwości, prezentacja formatów reklamowych, dobre praktyki, przybliżenie zasad funkcjonowania,
Wybierz blok szkoleniowy my oddzwonimy i poinformujemy o dostępnych terminach, godzinach i wolnych miejscach. * Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych tj. (Dz.U. z 2018r, poz. 1000), dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji na szkolenia w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni.
Najstarsza niepubliczna szkoła wyższa na Pomorzu