Czego marketerzy mogą nauczyć się od programistów, czyli jak korzystać z idei Agile w marketingu? W jaki sposób zastosować najlepsze praktyki Agile, aby bardzo szybko dostarczać istotną dla klientów wartość marketingową? Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni zaprasza na wykład warsztatowy, który odbędzie się w 25 lutego 2017 r.
Natłok informacji i szybkość zmian technologicznych wymaga dostosowania pracy zespołowej do nowych warunków. Kilkanaście lat temu z tym samym problemem borykali się programiści. Na bazie ich doświadczeń powstała nowa metoda osiągania celów i tworzenia wartości – Agile. Przebojem wdziera się ona do innych obszarów naszego życia, a wraz z rozwojem kanałów social media czy powstaniem trendów związanych z Real Time Marketingiem ku podobnym rozwiązaniom zwracają się także marketerzy.
Podczas warsztatów trener Maciej Biegajewski przybliży istotę Agile i pokaże w jaki sposób małe zespoły marketingowe mogą za jej pomocą optymalizować swoje działania w różnych obszarach.
Maciej Biegajewski – Certyfikowany Scrum Master (certyfikat Professional Scrum Master I). Jako jeden z pierwszych poruszył tematykę zarządzania urządzeniami mobilnymi w przedsiębiorstwie na łamach akademickich zeszytów naukowych. Od 2013 roku jest związany z branżą IT. W obecnej firmie FancyFon od ponad dwóch lat odpowiada za marketing B2B, a także jako Scrum Master dba o rozwój zespołów programistycznych w duchu idei Agile.
Prelekcję koordynuje dr Katarzyna Osiecka-Brzeska
GDZIE I KIEDY:
Termin: 25 lutego 2017 r.
Godzina: 13.30
Miejsce: sala nr 22, Gdynia, ul. Kielecka 7
ZAPISY:
Zapisy prowadzimy do 24 lutego 2017 r. Prosimy o zgłoszenia na adres mailowy: marketing@wsaib.pl