SZKOLENIE „PRZYCZYNY KONFLIKTU Z KLIENTEM”

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni organizuje bezpłatne szkolenie „Przyczyny konfliktu z Klientem” dla Studentów i Absolwentów Uczelni, którzy chcieliby podnieść swoje kompetencje komunikacyjne. Szkolenie odbędzie się w środę, 13 kwietnia 2016 na terenie WSAiB w Gdyni.

Szkolenie zostanie poprowadzone przez coacha, trenera, przedsiębiorcę z bogatym doświadczeniem Damiana Ciechańskiego. W ramach szkolenia zostanie przekazana wiedza o typologii Klientów, przyczynach powstających konfliktów i radzeniu sobie z Klientem w momencie powstania konfliktu. Omówione również zostaną bariery komunikacyjne jako podstawa konfliktów.

 

GDZIE I KIEDY:
TERMIN:
13.04.2016 tj. środa
Godzina: 14.30 – 16.00
Miejsce: WSAiB, sala 121

ZAPISY:
Zgłoszenia przyjmowane są do 12 kwietnia 2016r. w Akademickim Biurze Karier WSAiB, pok. 134, tel. 58 660 74 18, lub drogą mailową: abk@wsaib.pl.
Liczba miejsc ograniczona!